Mistähän johtuu, että en onnistu enää luomaan meseen hymiöitä. Olen tehnyt aivan samalla tavalla, kuin ennenkin, mutta ei onnistu ei... Kun valitsen kuvan ja yritän tehdä siitä hymiön meseen niin aina tulee ilmoitus, että valitsemasi kuva ei ole kelvollinen kuvatiedosto
Osaisiko joku neuvoa?