HyiHyiYäkÄllöä!!! :X (jääkapin sisältö -turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TURHIS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TURHIS

Vieras
Hyi mua inhottaa nyt niin paljon että saan tasan traumoja ja nään painajaisia jos en saa jakaa jonkun kanssa...!

Aioin tehdä iltapalaa ja avasin sitä varten viime talvena ostetun teriyaki-kastike purkin ja HITTO SIELLÄ OLI KASVUSTOA! Ei mitään normihometta pikkuisen, vaan kunnon semmonen iso homesienipahkura....! Hyi, meinasi oksennus lentää välittömästi.... Yleensä en oo herkkä millekään ällötyksille, mut tuo tuli niin puun takaa ja oli niin ällöttävääkin semmonen niin vastenmieleisen näkönen, melkein näytti elävältä... Hädissäni lykkäsin sen takas jääkaappiin enkä enää uskalla avata ovea :D Mies saa laittaa sen pois ku tulee kotiin. Apua näen taatustu painajaisia :D

Kiitos, tää ehkä auttoi, nyt voin jo vähän nauraakin. Oli tosi turhis, SORI. Ja ruokahalu meni kyllä..., joten

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Lykkäsit takas jääkaappiin? :laugh:

Joo äkkiä vaan kansi kiinni ja takas kaappiin! Iski hirveä paniikki :laugh: ja nyt en uskalla avata kun tiedän et se monsteri on siellä :D Mä ihmettelen jos tuo ei tuu uniin.... Hävettää jo valmiiks se et kun pitää kertoa miehelle ja pyytää viemään se roskiin... :D

Ja apua mun riisipiirakat saa varmaan paniikkihäiriön kun se soossisieni siellä ahdistelee niitä... En kyllä oo enää varma että pystynkö syömään niitä muita ruokia, kiitti vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no HYI!!!!!
Mä siedän paljon kaikkea ällöttävää, okksennus, paska eikä veri kuvota ollenkaan, mut homeinen ruoka :x

No niinpä! Mäkin oon ollut töissä sisätautien vuodeosastolla joten kaikenlaista on tullut vastaan, mut tuo oli jotenkin järkkyä.

Arvaapa, kun ostin kaupasta maalia (valmiiksi sävytetty) ja menin kotiin ja avasin purkin... Se oli IHAN HOMEESSA, siis se maali (vielä sellaista vaaleanvihreää) oli kurtistunut sellaiseksi miehen nyrkin kokoiseksi klöntiksi jonka oli peittänyt ällönlällö homekerros. Siis se melkein liikkui, hyi hitto.

Onneks olin ulkona, se mörköpurkki meinaan lensi ja pitkälle - miesparka joutui kaivamaan sen esiin naapurin ja meidän tonttien erottavasta pusikosta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvaapa, kun ostin kaupasta maalia (valmiiksi sävytetty) ja menin kotiin ja avasin purkin... Se oli IHAN HOMEESSA, siis se maali (vielä sellaista vaaleanvihreää) oli kurtistunut sellaiseksi miehen nyrkin kokoiseksi klöntiksi jonka oli peittänyt ällönlällö homekerros. Siis se melkein liikkui, hyi hitto.

Onneks olin ulkona, se mörköpurkki meinaan lensi ja pitkälle - miesparka joutui kaivamaan sen esiin naapurin ja meidän tonttien erottavasta pusikosta :ashamed:

HYYYIII........! *yrrrjöhh*

Näytti varmaan ihan elävältä, semmoselta flubber-mönjältä mikä elää omaa elämää... joo, painajaiset welcome.