Hyi yök yök, en varmaan syö noita lihapullia

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Ostin nautasika jauhelihaa, kun sai niin edullisesti (4e/kilo) ja ajattelin et en mä sitä sikaa nyt missään lihapullissa maista, yleensä en siis syö kuin naudanlihaa. Pyörittelin pullat ja menin pesemään kädet, niin se hemmetin kova rasva ei lähde edes saippualla :snotty:
Kynnellä kun veti ihoa pitkin, niin kovaa valkoista rasvaa kynnenpäällinen täynnä :snotty:

Karhealla sienellä hinkkasin ni vasta lähti käsistä valkoinen paksu kerros pois. Ja tollasta pitäis suuhunsa laittaa :whistle:

Naudan lihasta kun on isojakin satseja pyöritellyt lihapullia niin ei oo ikinä kyllä tuollaista rasvakerrosta takertunut käsiin
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras.";29456996]Se rasva nyt on vaan semmoista. Lähtee kyllä, kun pesee niin kuumalla vedellä kun iho sietää ja laittaa fairya.[/QUOTE]

:LOL:

tää oli hyvä, käsissä se mua ällöttääkin :D

Pitääks mun ruokailun jälkeen juoda tulikuumaa vettä fairyn kera ;)
 
Minä kun luulin että vain ala-asteikäiset tytöt ällöttelevät rasvaa. Tyyliin "ziiz omg en tod syö kaikki lilluu ällössä rasvalöllössä hyiih". Noh, aina oppii uutta.

Sikanauta on nimenomaan parasta jauhelihaa lihapulliin ja vastaaviin, rasvattomasta lihasta tulee kuivakoita pullia.
 
kfkfkf
Ja hei, nyt ku otin ne pois uunista, niin pellillä oli noin sentin kerros nestettä (rasvaa + vettä lihasta)
Kilosta siis tein...
Että tällasta lihaa, lisääkö ne jotain nestettä noihin superhyper tarjous lihoihin?
En oo sianlihasta pullia koskaan tehnyt, nää on ihan tällasia pehmeitäkin :O

vielä enemmän hyi :D
 
miunmau
Ja hei, nyt ku otin ne pois uunista, niin pellillä oli noin sentin kerros nestettä (rasvaa + vettä lihasta)
Kilosta siis tein...
Että tällasta lihaa, lisääkö ne jotain nestettä noihin superhyper tarjous lihoihin?
En oo sianlihasta pullia koskaan tehnyt, nää on ihan tällasia pehmeitäkin :O

vielä enemmän hyi :D
Koviakos niiden lihapulien kuuluisi olla?
 
kääkhyi
Osta kirpparilta vanhoja kenkiä, jauha ne lihamyllyssä ja tee seuraavan kerran niistä. Ei taatusti irtoa yhtään nestettä, rasvaa eikä tuu inhotttavan pehmeitäkään.
 
minä,
Ja hei, nyt ku otin ne pois uunista, niin pellillä oli noin sentin kerros nestettä (rasvaa + vettä lihasta)
Kilosta siis tein...
Että tällasta lihaa, lisääkö ne jotain nestettä noihin superhyper tarjous lihoihin?
En oo sianlihasta pullia koskaan tehnyt, nää on ihan tällasia pehmeitäkin :O
vielä enemmän hyi :D
Sitten kun seuraavan kerran teet lihapullia niin 400 grammaa jauhelihaa ja tuota reilu ruokalusikallinen sinne taikinan sekaan:
Tuote
Hyvää tulee:)
 
Ja hei, nyt ku otin ne pois uunista, niin pellillä oli noin sentin kerros nestettä (rasvaa + vettä lihasta)
Kilosta siis tein...
Että tällasta lihaa, lisääkö ne jotain nestettä noihin superhyper tarjous lihoihin?
En oo sianlihasta pullia koskaan tehnyt, nää on ihan tällasia pehmeitäkin :O

vielä enemmän hyi :D
Pakkasessa käynyttä lihaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
"vierailija"
Miten tuo jaksaa tehdä näitä turhia aloituksia?! En vaan voi käsittää.. Pitäsköhän munkin alkaa?
Joo.. tänään vein roskapussin ja voi yök yök, kun roskikset oli täynnä!
 

Yhteistyössä