Hyi YÖK!!!! Tää ei tosiaankaan näytä hyvältä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et sä sitä päätä kuka on liian laiha.
Eli mulla ei saa olla omia mielipiteitä? Tai jos on, niitä ei saa esittää?
Päättäähän aika moni täälläkin, kuka on liian lihava.

Jos sä olet laiha, niin ole vaan, ei se mun elämääni vaikuta. Voin silti olla sitä mieltä, että mun silmääni liiallinen laihus ei ole kaunista.
En mäkään tuu sanoon sulle, että noilla indekseillä et voi olla kaunis.
Ööh, sivusta nyt vaan sellainen huomautus, että sä Rukoilijasirkka et ehkä tuota tee, mutta kyllä tuota tapahtuu tällä palstalla tosi usein; nimittäin tituleerataan läskeiksi kaikki, joiden painoindeksi ylittää 21 ja väitetään, ettei kyseisellä henkilöllä voi olla hyvä olo itsensä kanssa, kun arvostelijallakaan ei olisi.
Joo. Niin ei pitäisi sanoa. Mun mielipide tän keskustelun kuvasta on se, että naisella on hoikka vyötärö ja iso pylly, joka näyttää mun silmään ainakin hyvältä. Erilaiselta, kuin miltä minä, mutta nätiltä.
 
Mamma italiana
Mieluummin ottasin se missin vartalon kuin tàmàn kuvan vartalon. missi voi lihottaa itsensà (ainakin yleensà), mutta tàmàn kuvan henkilò ei saa ruumiinrakennettaan muuksi (leveà lantio)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä munkin mielestä on alipainoinen, jos painoindeksi on alle 20. Vaikka jossain taulukossa sanottaisi, että 18,5 on alaraja. Kyllä silloin melko nääntyneen näköinen on.
Niin, sinäkö sen päätät mikä se alaraja on? :LOL: älä viitsi olla naurettava.
Ilmeisesti olet itse indeksin toisesta päästä?
Älä Sirkka-kulta jaksa taas ruveta ilkeilemään, jooko? :hug:
Mun mielestä on väärin, että missit on noin laihoja. Joo, sä oot oikeassa, että normaalipaino on 18,5-25. Mutta, se on tutkittu, että terveyden kannalta ihanteellisinta on bmi 21-23. Mä en ymmärrä miksi missikisoissa ihannoidaan niin paljon tuon bmi:n alle meneviä. Olis ihan jees, että nuorille näytettäisiin mallia, että sopusuhtainen vartalo on kaunis ja tavoiteltava.

Toki on muitakin sunkaltaisia ihmisiä, jotka pitävät luiden kuultamista läpi seksikkäänä, mutta te olette kyllä vähemmistö.
 
sivusta
Sen vielä sanoisin, että mitä joskus olen noihin profiili- yms. pinoihin törmännyt, niin kyllä tältä palstalta löytyy kauniita naisia sekä laihoista, normaalipainoisista että pyöreämmistäkin. Ihan joka lajista siis! Koettakaa nyt hyvät ihmiset olla tyytyväisiä itseenne ja jos ette ole, niin tehkää asialle jotain tai hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Yleensä se menee niin, että kun on tyytyväinen itseensä, niin se tarve haukkua toisennäköisiä katoaa tuhkana tuuleen. Oishan se nyt aika tylsää, jos kaikki olisivat samasta muotista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Sen vielä sanoisin, että mitä joskus olen noihin profiili- yms. pinoihin törmännyt, niin kyllä tältä palstalta löytyy kauniita naisia sekä laihoista, normaalipainoisista että pyöreämmistäkin. Ihan joka lajista siis! Koettakaa nyt hyvät ihmiset olla tyytyväisiä itseenne ja jos ette ole, niin tehkää asialle jotain tai hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Yleensä se menee niin, että kun on tyytyväinen itseensä, niin se tarve haukkua toisennäköisiä katoaa tuhkana tuuleen. Oishan se nyt aika tylsää, jos kaikki olisivat samasta muotista.
peesailen tätä! :flower:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Sen vielä sanoisin, että mitä joskus olen noihin profiili- yms. pinoihin törmännyt, niin kyllä tältä palstalta löytyy kauniita naisia sekä laihoista, normaalipainoisista että pyöreämmistäkin. Ihan joka lajista siis! Koettakaa nyt hyvät ihmiset olla tyytyväisiä itseenne ja jos ette ole, niin tehkää asialle jotain tai hyväksykää itsenne sellaisena kuin olette. Yleensä se menee niin, että kun on tyytyväinen itseensä, niin se tarve haukkua toisennäköisiä katoaa tuhkana tuuleen. Oishan se nyt aika tylsää, jos kaikki olisivat samasta muotista.
Peesi!


Ja siitä kuvasta sen verran, että miusta siinä pahin moka on ne liian pienet uikkarit..olihan se muodokas nainen, mutta jos jotain, niin ehkä enemmän kiinteytystä kuin laihdutusta vailla.
 

Yhteistyössä