hyi tämä kamala äiti laittoi lapsensa vankilaan!

eli matkasänkyyn siksi aikaa että saa ruoan laitettua ja joo myös kirjoitan tätä ja lapsi on siellä kärsimässä kahlitsemisesta.
joskus joku täällä tästä meuhkasi ja ihan siksi oli pakko kertoa:whistle:
 
v
No hui kauhia..

Eikös se ole pääasia, että lapsi pysyy "tallessa" ja saat hommas tehtyä. Laitan kait mäkin vauvan aika usein pinnasänkyynsä mobilea kattelemaan, että saan jotain tehtyä. Se on ainut paikka missä pysyy selällään =) Oppinut kääntymään mahalleen ja sit ähisee kun ei pääse takaisin selälleen.
 
niin juu kaiken pahan lisäksi myös laitoin lapseni rattaisiin kiinni aamulla että sain käytya suihkussa.:D mun lapsi kun ei pysy yhtään missään mitenkään päin kun konttaa ja nousee seisomaan ja yltää joka paikkaan ja osaa avata kaiken
 
Maira: Mietin hetken että olet LÄHTENYT postiin :D Huomaa että olen Helsinkijuntti ;):D

Joo mä olen kanssa laittanut vauvani HÄKKIIN ja tehnyt kotitöitä, iloisesti jokellellut, mutta varmasti traumatisoitunut. :)
Niin ja KÖYTTÄNYT vauvan sitteriin käydäkseni suihkussa ja MEIKATAKSENI!!! :O
 
niin juu kaiken pahan lisäksi myös laitoin lapseni rattaisiin kiinni aamulla että sain käytya suihkussa.:D mun lapsi kun ei pysy yhtään missään mitenkään päin kun konttaa ja nousee seisomaan ja yltää joka paikkaan ja osaa avata kaiken
Miten sä voit! Narsistinen hullu varmasti tulossa!!! :(
Et ansaitse lastasi! Pitääkö lapsia tehdä jos ei jaksa olla niitten kanssa? :(
:xmas:
 
Maira: Mietin hetken että olet LÄHTENYT postiin :D Huomaa että olen Helsinkijuntti ;):D

Joo mä olen kanssa laittanut vauvani HÄKKIIN ja tehnyt kotitöitä, iloisesti jokellellut, mutta varmasti traumatisoitunut. :)
Niin ja KÖYTTÄNYT vauvan sitteriin käydäkseni suihkussa ja MEIKATAKSENI!!! :O
Joo en mä nyt ihan postiin saakka.. :p

Ootko sä meikannu?!?!?!?Hyi häpee!! :D Eikai mammat meikkaa?
 

Yhteistyössä