Hyi minua! Hyi hyi hyi!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Varastin mieheltä tupakin ja aion mennä polttamaan sen. Vaikka olen lopettanu! Aina joskus palaa.... Ja kihertelen sisimmissäni koska mies luulee etten tiä että sillä on tupakkaa ja luulee etten tiä että se salassa polttaa kans, lopettanu ko on seki...

Ei mulla muuta.

Minun piuti lopettaa koulujen loputtua-eksä kävi kii-en lopettanu.
Juhannuksena piti taas lopettaa-isä melkein heitti puurokauhan nurkkaan-en lopettanu.
Nyt on tarkoitus ja vakaa aikomus lopettaa-kunpa vaan ei mitään tulis enää.... :headwall:

Vaikka omasta tahdostahan se vaan kiinni on. Olenhan ollut valillä 12 v polttamatta...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Minäpä se röyhyttelen ihan ilman salailua.

Ei se oo hauskaa :D
Mitähän keksis, että olis olevinaan salassa? ;)

Väität kaikille että oot lopettanu. :saint:
Ehän minä ole ees alottanut. Nyt vedin parit hatsit kun sain sen lohen. Hermostuksissani.

Mun mummo poltti salaa saunalla. Kaikkihan sen tiesi ja jos saunalle meni, ni oli pakko pitää kauheeta meteliä ku sinnepäin meni, että mummo kerkes tupakan tumpata, ottaa sisun ja keksiä tekosyyn miksi tällä kertaa oli saunalla :D :heart:

Kummasti kukaan muu ku mummo ei saanu saunaa laittaa päälle :xmas: mummon oli aina saatava se laittaa :D :heart:

Varastin mieheltä tupakin ja aion mennä polttamaan sen. Vaikka olen lopettanu! Aina joskus palaa.... Ja kihertelen sisimmissäni koska mies luulee etten tiä että sillä on tupakkaa ja luulee etten tiä että se salassa polttaa kans, lopettanu ko on seki...

Ei mulla muuta.

Tuossa on se hyvä puoli kun salassa polttaa että tulee poltettua vähemmän :)

Ehkä voisit sanoa miehellesi että tiedät sen polttavan ja samalla sanoa että itsekin olet sieltä tupakan ottanut :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ajatar:
meillä välillä vähän samanlaista. ja tuntuu,et viikonloppusin on pakko ottaa se yks cidukka, et voi mennä luvalla röökille :D ( ollaan sovittu, et juodessa voi tupakoida ) :whistle:

Meillä on kans sama taktiikka käytössä :whistle: saunakaljakin on saanut uuden merkityksen, koska sen kanssa voi mennä sit lopuks pihalle "vilvottelemaan" löylyjen jälkeen B)

Mun isä poltti koko ikänsä omalta isältään "salaa". Vietimme viikonloput monesti maalla mummolassa ja isä kävi pihalla milloin koiraa ulkoiluttamassa, milloin postilaatikkoa tarkistamassa jne. :D
Oli nuorena jäänyt kiinni polttamisesta ja isänsä oli laittanut vetelemään koko askin samantien, näköjään jäi aikamoiset traumat siitä. :laugh:

poltin salaa 19vuotiaaksi asti, lopetin raskausajaksi ja taas salailua :D lopetus raskausajaksi ja taas salailua... nyt poltan kaikkien muitten nähen mutta äidin vanhempien nähen ei polta kukkaan. äiti poltt isältä salaa n 10vuotta :kieh:

Yhteistyössä