hyi miltä mä näytän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupisammakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rupisammakko

Vieras
huoh minua miltä mä näytän... ei ihmekään ettei mies enää tee kovin usein aloitetta seksiin.. itsekin pidän itseäni suorastaan oksettavan näköisenä :(

Älähän nyt. Mikä sussa mielestäsi on vialla? Onko ne sellaisia asioita, joita vois suht helposti muuttaa mieleisikseen, esim. hiuksia värjäämällä, leikkaamalla tms.?

nojoo kyllähän mun hiukset kaipaa leikkausta/väriä.

Naama on jotenkin ihan harmaan elottoman/ kuolleen näköinen, ei oo auttanut kuorinnat siihen. Noin yleisestikin mun naama näyttää tosi väsyneeltä.

Kroppa on sitten kans ongelma. painan 59kg ja pituutta 158cm. En tiedä onko mun perseessä, reisissä, vatsassa läskiä vai mitä se on. tuntuu siltä kun mun iho olis pari kokoa mulle liian suuri. vai onko se sittenkin läskiä? en tiedä..

Mun kiinteytys/laihdutus jutut on aina epäonnistuneet. 9-v oon aina enemmän tai vähemmän yrittäny painoa pudottaa mutta yhtääkään kiloa en oo koskaan pudottanut. Lukuun ottamatta sitä kertaa kun en päässyt liikkumaan 2kuukauteen niin laihduin sinä aikana 5kiloa.

Vaatekaappi on täynnä vanhoja rytkyjä tai pelkkiä kotivaatteita.. Mikään ei istu hyvin päälläni.

Mutta juu kun on persaukinen ei voi mennä kampaajalle eikä voi ostaa mitään itsellensä.

- Jos ei ole varaa mennä kampaajalle, niin saisitko ostettua marketista jonkin kotivärjäyspaketin ja piristettyä sillä hiustenväriä?

- Elottomaan ihoon voisi kokeilla vaikka jotain kotitekoisia kasvonaamioita, esim kaurahiutale-hunaja tai merisuola-oliiviöljy. Ja itseään piristääkseen voisi vaikka kotioloissakin meikata itsensä kevyesti, ja näin peittää väsymyksen merkit?

- Kropan kiinteytykseen voisit kokeilla Callanetics-kotijumppaa. 30 päivän "Callanetics-kuuri" tepsi mun tapauksessa ihmeen tehokkaasti kun vuosi-pari takaperin tuota enemmän harrastin. Ei ollu siis varsinaista ylipainoa, mutta löysää siellä ja täällä.. :P Kirjoja löytää kirjastosta ja kirppareilta.

- Jos on aikaa käydä kirppareilla, voi sieltä käsin alkaa pikkurahalla uusata vaatekaappiaan uuteen uskoon, ostaa vaatteita, jotka oikeasti istuvat, ja sitä myöten heittää sieltä pikkuhiljaa rytkyjä pois.

Mulla oli sama fiilis. Olen laihtunut, ja se on saanut minut vastoin odotuksia näyttämään riutuneelta. Haluan elinvoimani takaisin, mutta en kuitenkaan ensisijaisesti ajatellut hankkia sitä lihomalla takaisin, vaan ehkä lihaksilla, tai jotain...

Toivottavasti tämä menee ohi.

Meikillä ja kivoilla vaatteilla sain kuitenkin itseni sen verran kuosiin, että olin tyytyväinen, ja sehän sai minut sitten säteilemään, vaikken niin erikoisen kaunis noin muuten olekaan. Ja mies selkeästi nautti seurastani, kun olin iloisempi kuin viime aikoina yleensä

Suosittelisin siis jotakin itsesi hemmottelua kauneuteen liittyen, ehkä jotain uutta vaatehankintaa, tarvittaessa ihan pientä painonpudotusta tai uutta liikuntaharrastusta, ja sitten sitä itsetuntoa voisi yrittää myös kohottaa. Se, jos mikä, on seksikästä.

Tsemppiä! Se on sun oma kurja mielialasi, joka katsoo sua vastaan peilistä, ja se ei todellakaan näytä kauniilta. Mutta ei sen tarvitse olla pysyvä olotila.

Olet upea nainen, näytä se myös itsellesi!

Yhteistyössä