M
Miä
Vieras
:x Ja ei, en ole raskaana
Koko päivän on ollut etova olo. Toivottavasti en mitään mahatautia ainakaan saa :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mulla oli kans eilen ja tänä aamuna.. :x Mutta mä oon sen ihan tehokkaasti pistäny alhaisen verensokerin piikkiin.. mä en kestä ajatusta siitä että alkaisin oksentaa.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:jaa.. mun -en ole raskaana, taitaa tulla mahatauti on nyt vk6+6 ja se pahoinvointi vaan lisääntyy.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:jaa.. mun -en ole raskaana, taitaa tulla mahatauti on nyt vk6+6 ja se pahoinvointi vaan lisääntyy.. :kieh:
Jos miä olen raskaana niin uusi neitsyt Maria istuu tässä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ei, kyllä se mä oon, liki jouluaattoa ois laskettuaikakikato ku se selibaattikaan ei ole varma ehkäsymuoto, nähtiinhän se marian kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mulla oli kans eilen ja tänä aamuna.. :x Mutta mä oon sen ihan tehokkaasti pistäny alhaisen verensokerin piikkiin.. mä en kestä ajatusta siitä että alkaisin oksentaa.. :snotty:
Miä en kyllä ole syönyt mutta ei siitä yleensä näin paha olo tule :/ Koko ajan tuntuu että kohta lentää yrkki :x
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:ei, kyllä se mä oon, liki jouluaattoa ois laskettuaikakikato ku se selibaattikaan ei ole varma ehkäsymuoto, nähtiinhän se marian kanssa..
Ei saakeliPittää ostaa siveysvyö tai teräspöksyt, riittääköhän se? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mulla tulee kyllä hillitön yrjötys jos en syö.. Syö vähän jotai et saat sokereita ylemmäs, tiiä vaikka auttaisKuitenki, jos se oksutautia on ni laatta lentää joka tapaukses.. tai sit se olo vaan paranee ku syö.. tää on sellanen win-win situation
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mut jos pahat hengetki karkotetaan jollai valkosipulilla ja vihkivedellä ni toimiiks se sit siihen pyhään henkeenki? :xmas: Vai pitäskö sitä varten olla sit jotai kuravettä.. hmmm...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mut jos pahat hengetki karkotetaan jollai valkosipulilla ja vihkivedellä ni toimiiks se sit siihen pyhään henkeenki? :xmas: Vai pitäskö sitä varten olla sit jotai kuravettä.. hmmm...![]()
![]()
Mitähän porukka tuosta tuumaisi? Mikä täällä haisee? Minä, laitoin valkosipulia pöksyyn, yritän ajaa pyhän hengen pois :xmas: