V
vieras
Vieras
Kaunis nuori tyttö, upea hihaton puku päällä - ja molemmat käsivarret täynnä vanhoja viiltelyjälkiä
Tyttö on onneksi ollut hoidossa ja on nyt taas kunnossa ja oma iloinen itsensä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:Ehkä olisi kannattanut laittaa hihallinen mekko. Toki tytön oma asia, ja jos häntä ei haittaa niin...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:Ehkä olisi kannattanut laittaa hihallinen mekko. Toki tytön oma asia, ja jos häntä ei haittaa niin...
Tyttö totesi niistä itse, että ne ovat elettyä elämää, jota hän itse ei tekemättömäksi saa, ja että hän itse ei aio antaa niiden rajoittaa elämäänsä. Ihan kypsä asenne mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:Ehkä olisi kannattanut laittaa hihallinen mekko. Toki tytön oma asia, ja jos häntä ei haittaa niin...
Tyttö totesi niistä itse, että ne ovat elettyä elämää, jota hän itse ei tekemättömäksi saa, ja että hän itse ei aio antaa niiden rajoittaa elämäänsä. Ihan kypsä asenne mielestäni.