Hyi kun oli kamalaa katsoa sukulaistytön rippikuvia irc-galleriasta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaunis nuori tyttö, upea hihaton puku päällä - ja molemmat käsivarret täynnä vanhoja viiltelyjälkiä :( Tyttö on onneksi ollut hoidossa ja on nyt taas kunnossa ja oma iloinen itsensä.

Ne on aika rivoja juu :| .
Muutamalla kaverilla oli toi viiltelyvaihe päällä joskus 15 kesäisenä ja edelleen, lähemmäs kolmekymppisenä ne arvet kuultaa käsistä ilkeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja TiaMaria777:
Ehkä olisi kannattanut laittaa hihallinen mekko. Toki tytön oma asia, ja jos häntä ei haittaa niin...

Tyttö totesi niistä itse, että ne ovat elettyä elämää, jota hän itse ei tekemättömäksi saa, ja että hän itse ei aio antaa niiden rajoittaa elämäänsä. Ihan kypsä asenne mielestäni.

Itsellänikin pahat viiltely jäljet käsissä ja jopa ranteissa muistuttamassa im-yrityksestä mutta ne ovat elämän merkkejä siinä missä umpparinleikkaus arpi tai raskausarvet... tai se arpi polveessa jonka sain kun opettelin ajamaan pyörällä. En niitä häpeä enkä peillele. Eihän se nättiä ole mutta elämä ei useinkaan ole nättiä. Mitäs sitä keltään salaamaan!!!

Tytölä mielestäni terve asenne arpiinsa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä olisi kannattanut laittaa hihallinen mekko. Toki tytön oma asia, ja jos häntä ei haittaa niin...

Tyttö totesi niistä itse, että ne ovat elettyä elämää, jota hän itse ei tekemättömäksi saa, ja että hän itse ei aio antaa niiden rajoittaa elämäänsä. Ihan kypsä asenne mielestäni.

Näihän se on.
Helpompaa ittelleen kun on sinut niiden arpienkin kanssa, ei tartte piilotella itseään.

tulihan sitä joskus nuorempana (ja vähän vanhempanakin ) "harrastettua".. mutta siinä ne nyt on, ei niitä poiskaan saa, joten niiden kans pitää vaan elää.. eivät mua haittaa, joten ei varmaan sit ulkopuolisiakaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jep, nimenomaan. Minulla on arvet käsissä eikä niitä tule enää edes ajateltua. Ihan normisti pidän t-paitoja kun hankala se on niitä peittelemään ruveta aina.

Jotkut viiltelyhaavat eivät ole ihan sitä miltä näyttävät. Aloittajan sukulaistytön haavojen aitoutta en tässä epäile, käytänpähän vain sopivaa aasinsiltaa.

http://ircquotes.net/?97179

Suosittelen samalla ircquotes-sivujen lukemista äideille, joiden lapset irkkaavat. Jutut ovat hauskoja ja niiden avulla pääsee sisälle irkkaajien ajatusmaailmaan. Joitain käsitteitä (kuten vaikkapa goatse) joutuu katsomaan wikipediasta, mutta muuten kielenkäyttö on suht ymmärrettävää. Sivujahan on monta sataa tarjolla ja niitä kannattaa lukea paremmuusjärjestyksessä. Vasemman laatikon vaihtoehdoista >>Selaa Parhaat.

Yhteistyössä