HYI! Kiinalaismies myi poikansa netissä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tsöh. Mie muistan ko äiti uhkas myyä minut mustalaisille jos en ala käyttäytyyn. Ja mie oikeasti pelkäsin että se tekkee sen. Miltähän on tuosta pojasta tuntunu ja mitäs sitte ko joskus saa tietää tuosta aikusempana... :headwall:

Myisköhän sun miehes sut mulle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
laitankin itseni myyntiin, paljonkohan sais :whistle:
nyt tarviin minäki sitä hinnotteluapua :laugh:

Sut pitäis varmaan ruokkia ja majoittaa sen jälkeen, jos sut ostais? Eihän kissaakaan saa pakottaa hiirestämään, vaan emännän sille ruuat on hankittava.
 

Yhteistyössä