Hyi kamala uimahallissa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis ei oo yleensä tapana tuijotella toisia suihkussa, mut oli oikeesti niin :o :o alapää oli ajteltu paljaaks ja siinä eessä sellanen vahtiviiru vaan karvoja, no eipä siinä mitään mutta kun sisemmät häpärit oli tosi isot ja pitkät et roikku niiden ulompien ulkopuolella reilusti. Ois vaan pitäny karvat siinä päällä näköesteenä. Oli meinaan aika :x :x näköset. Luulis et housut hankaa tollasta :/

Ei tosiaan kandee toisten toosia tuijotella.

Tottakai kukassa on terälehdet, kuuluukin olla.
orchid.jpg

no entäs tämä, kerran uimahallin suihkutilassa ollessani äitin kanssa , repesin yhtäkkiä nauruun ja yridin pidätellä totaalista hysteerinaurua kun näin naisen suihkussa ja hällä oli karvoja vaikka muille jakaa, niin iso pesäkeviidakko että huh huh, kunnon rehotuspuska X'D
Äiti tovin ihmetteli mutta kun kerroin asian ja se ei sit voinu kans olla huomaamatta sen jälkeen niin kyllä äitillä oli vaikeuksia pitää pokkaa.
Siis yleensä en ole niin outo että muiden alapäitä tuijottelen mut tää oli niin hauska tapaus :')

Mä edelleenki näissä alotuksissa ihmettelen että miten ihmeessä se toisen toosa niiiiiiiin kauheesti "vahingossa" pistää silmään.. Ei mulle kyllä oo koskaa tollee uimahallis käyny..

"Siis enhän mä oikeesti kattonu mutta ku se oli NIIIIIIN sellanen ja tällanen että eihän sitä VOINU olla näkemättä!" :xmas:

mulla on niin karseet lärpäkkeet että ap ois pyärtyny. Harmi ettei olla osuttu samaan halliin, ois hyvällä tsägällä ottanu apn päähän vähän pahasti se kova lattia.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä edelleenki näissä alotuksissa ihmettelen että miten ihmeessä se toisen toosa niiiiiiiin kauheesti "vahingossa" pistää silmään.. Ei mulle kyllä oo koskaa tollee uimahallis käyny..

"Siis enhän mä oikeesti kattonu mutta ku se oli NIIIIIIN sellanen ja tällanen että eihän sitä VOINU olla näkemättä!" :xmas:

No ei sitä voinu olla näkemättä kun kuivailin siinä lapsia samassa tilassa kuin tää kuivali omiaan. Ja oikeesti ne sisemmät häpärit roikku tosi reilusti ulompien ulkopuolella. En kyllä oo tollasta toosaa nähny ja oli muuten ruman näkönen :x

PEESi.

En mää ees kiinnitä huomioo onko karvanen vai karvaton KUN en katso naisten alapäihin päin.

AP. oletko miettinyt voisitko ollakin piilolesbo? Ei kai kukaan muu toisten alapäitä noin tirkistele?

Just mietin samaa. Miten ihmeessä joku kehtaa tuijottaa tolla tavalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja heipsan:

PEESi.

En mää ees kiinnitä huomioo onko karvanen vai karvaton KUN en katso naisten alapäihin päin.

AP. oletko miettinyt voisitko ollakin piilolesbo? Ei kai kukaan muu toisten alapäitä noin tirkistele?

No jos joku on todella ruma niin kyllä siihen väkisinki kiinittää huomiota :D

No joo, samaa oon mäkin monesti kauhistellut. Jos on tosi isot sisemmät häppärit niin poslari on vaan aika ruma.

Ja joo, minussa on bi-piireitä vaikka olen säällisesti miehen kanssa avioliitossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heipsan:

PEESi.

No jos joku on todella ruma niin kyllä siihen väkisinki kiinittää huomiota :D

Juujuu, selitä vaan itsellesi.

Mä oon sitten varmaan jotenkin rajoittunut, kun en kerta kaikkiaan ehdi siellä hallissa tuijotella ketään muuta kuin omaa tenavaani. Vaikka millaisia friikkisirkuksia on voinu tulla vastaan ja mä oon vaan ton 2-vuotiaan perässä juossut :-O