Hyi kamala mun jalkoja, en kestä tätä kutinaa! 150 hyttysenpistoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
TUli sitten juhannuksena HIEMAN hyttysenpistoja! Polvissa ja siitä alaspäin n. 75 pistoa per jalka. Aivan kamalan näköiset!!! Ja kutiaa niin pirusti etten pysty olemaan, tekis koko ajan mieli raapia jalat verille. Kortisonivoidetta olen laittanut mutta ei se hirveästi auta. Onkohan tämä edes kovin terveellistä, kun noin monta pistoa.. Voin laittaa kohta teille kuvan kauhisteltavaksi :D

Lisäksi sitten tietty vielä päässä ja niskassa ym pitoja, mutta ne on pientä verrattuna kinttuihin :D Saako tuota aloe-geeliä vain apteekista? Vaikka pakko se on lähteä kuitenkin apteekkiin tänään kun ei tuota kortisoniakaan ole paljoa jäljellä.

Sulla on sit samanlaista verta kun mulla. Aina jos hytyysiä on niin ne on mun kimpussa. Oon monena aikasempana jussina laskenu et mulla on pelkästään nilkoissa n. 100 pistoa. Ja muilla on sit koko kropassa 5 pistoa.

Mä olen vauvana eli n. 9 kk ollu vanhempien kanssa telttailemassa metsässä pari viikko ja olin kulemma loppuajasta ollu niin täynnä pistoja et naamakin oli ihan turvoksissa. Vanhemmat vei mut lääkärille kun tultiin sieltä pois ja tää oli miettiny et hyväs lykyssä voisin kehittää immuniteetin noita hyttysiä vastaan. Ikävä kyllä niin ei käyny. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Lisäksi sitten tietty vielä päässä ja niskassa ym pitoja, mutta ne on pientä verrattuna kinttuihin :D Saako tuota aloe-geeliä vain apteekista? Vaikka pakko se on lähteä kuitenkin apteekkiin tänään kun ei tuota kortisoniakaan ole paljoa jäljellä.

luulis saavan ihan apteekista

Ite laitoin just käteen Hydrocortison-geeliä vaikka on mulla tota Aloe Vera-geeliäkin kotona. Se on sitte pirullista kun ne kuppaa mut pakko on pitää ovea auki tonne ulos kun ei jaksa olla ovet kiinnikään.