Hyi HITTO! Söin sitten homeista leipää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Ostettiin torstaina karppileipää. No, eilen söin kaks palaa ja kummastelin ku maha on löysällä. No, nyt söin taas yhden ja ihmettelin, miksi jossain haisee home ja PALJON.
Mä luulin, että nenä teki tepposet ja söin loppuun. Äsken pistin leipä pussia kiinni ja haistoin sitä niin ihan homeisia oli. Mitään hometta en löytäny mut haju kerto kaiken. |O:x

Enkä mä voi varmaks sanoa, ostinko vanhentunutta leipää jo valmiiksi, kun se sulkija on jossain roskissa. Enkä siis voi reklamoidakaan mihinkään..

No, löysää vatsaa ootellessa taas.. Hiukanko ottaa päähän! Maksaa kumminki sen verran että sais säilyä!!:mad:

Tiedän tunteen, yäk. Sen jälkeen ei leipää heti tee mieli. :/ Home muuten kasvaa TOSI nopeasti, vaikka aamulla vasta ehkä mietit että haisiko home, lounaalla samassa leivässä voi olla jo pilkkuja... YÄÄÄK

Tiedän tunteen, yäk. Sen jälkeen ei leipää heti tee mieli. :/ Home muuten kasvaa TOSI nopeasti, vaikka aamulla vasta ehkä mietit että haisiko home, lounaalla samassa leivässä voi olla jo pilkkuja... YÄÄÄK

Mulla oli se pussi tuossa oottelemassa roskistuomioo ja kappas, ei jälkeäkään homeesta tänäänkää. :O Ihan tuoreelta ja hyvältä näyttää :confused:

Yhteistyössä