Hyi hitto, pitääkö mun sanoa suoraan että "olet oksettava" kun ei muuten mene perille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Yksi tuttu, lähes 50v mies jolle olen monta kertaa sanonut että voidaan olla kavereita, ei mitään muuta, mua ei kiinnosta. Eilen taas soitti "eikö me voida edes olla vierekkäin ja vähän pitää kiinni... "
Joo, ei voida koska se on oksettava!!! Lihava, juo liikaa jne. Ehkä mä vaan lakkaan vastaamasta sen puheluihin..

Jos ei muu auta ja niin ajattelet niin sano. Monesti juuri tuon ikäset kuvittelee liikoja kun koittaa olla ystävällinen. Kerron ihan omasta kokemuksesta että ne rupeaa kuvittelemaan ihan jotain hebreaa. Tee selväksi heti missä mennään oikeesti jos ei pätkää kiinnosta.

[QUOTE="vieras";26064758]on kokemusta tuollaisesta. sanoin vain sille, että minulla on jo mies (vaikkei sillä hetkellä ollutkaan). :)[/QUOTE]

Joo, hyvä idea. En kyllä halua ketään loukata tieten tahtoen mutta kun siitä ei pääse eroon!

[QUOTE="harmaana";26064802]Mä olen kiltti kaikille ja ymmärrän mitä yksinäisyys on. Siksi.[/QUOTE]
Toisin sanoen lähetät vääriä signaaleja.

Mitä järkeä on olla kaveri ihmiselle, jota pitää oksettavana, lihavana juoppona? Reilumpaa olisi sanoa asia suoraan niinkuin se on: ei kiinnosta, ei edes kaveruus.

• Tykkää
Reactions: fortunate
harvoin miehet käyttävät naisista nimitystä 'kuvottava', ilmeisesti naiset kiinnittävät enemmän huomiota ulkoisiin seikkoihin kuin miehet ?

Minusta myös käytös voi olla kuvottavaa, jopa enemmän kuin ulkonäkö. Toki ulkonäkökin vaikuttaa, miksi ei vaikuttaisi? Näin myös varmaan miehillä. Monien asioiden summastahan sitä yleensä muodostaa mielipiteensä ihmisestä.

[QUOTE="harmaana";26064835]Tässä on kyseessä koko hänen elämän asenteensa. Istuu sohvalla ja juo olutta. Toistaa samoja juttuja eikä edes mista mitä viimeksi sanoi. On muutakin..[/QUOTE]

Kiva kaveri sulla.

Ei kaikkien kanssa vaan voi olla kaveri. Itsekin olen yrittänyt olla joillekin yksinäisille, syrjäytyneille tms kaveri, mut jos toinen käyttääkin sitä hyväkseen eikä arvosta niin eihän se sitten onnistu. Ykskin alkoi varastaa multa tavaroita. Aina hävis jotain sen käynnin yhteydessä jne.
Sit kun en enää päästänyt sitä kylään niin alkoi nimitellä ja huudella mulle törkeyksiä.
Et kyllä sen sitten kantapään kautta oppii, että ei voi kaikille olla kaveri.