hyi hitto musta on tullu hirveän näköinen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mätäpaise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mätäpaise

Vieras
kamalaa miten hirveältä mä nykyään näytän.. ihan helvetin kärsineeltä.. naamassa on näppyjä ja ihan kun mulle olis ruvennu kasvaa partaa... läskiä kertyy vaikka en sen kummemin syö varsinkin mahan seudulle.. mieliala on masentunut, kiukkunen, toivoton... olen alkanut tuntemaan itseni ihan hirveän vanhaksi.. täytän pian 27v. ei auta mitkään kasvonaamiot saati lomat tähän... lääkäri määräs e-pillerit.. en tiedä auttaako ne tähän? tiedä uskallanko edes aloittaa niitä.. jos tulee vaan lisää ongelmia niistä..

Osta apteekista finnivoidetta, harrasta liikuntaa ja monille naisille kasvaa kasvoihin karvoja- toisille enemmän kuin toisille..aja ne pois säännöllisesti jos häiritsevät, kyllä se siitä pikkuhiljaa usko pois.

Oireet saattais viitata pco:hon. Siis jos iho kukkii, karvoja kasvaa ja lihot vaikkei siihen olisi syytä. Joku muu hormonaalinen ongelma voi olla kans kyseessä. E-pillerit saattaa tasoittaa pco:n oireita, mutta kannattaisihan se selvittää, että missä mättää. Mielialaoireet viittais kans hormooniongelmiin.

[QUOTE="tuota...";26505588]Oireet saattais viitata pco:hon. Siis jos iho kukkii, karvoja kasvaa ja lihot vaikkei siihen olisi syytä. Joku muu hormonaalinen ongelma voi olla kans kyseessä. E-pillerit saattaa tasoittaa pco:n oireita, mutta kannattaisihan se selvittää, että missä mättää. Mielialaoireet viittais kans hormooniongelmiin.[/QUOTE]

Lääkärin mukaan pco:hon ei sairastuta noin yhtäkkiä vaan että se on syntymästä lähtien.. ja pitäis olla lapsettomuutta sekä kuukautiskierron häiriöitä... ja mä kun tulen raskaaksi liiankin helpolla... toisaalta enpä tiedä ehkä pitäis mennä uudestaan lääkäriin...

no eihän se viä mitään katto :O mulla on myös toinen tulossa, ja mulla on pcos.. no ekaa me yritettiin kyllä melkein vuosi, (mut me ollaan nuoria, ja sitähän sanotaan et vuoden yrityksen jälkeen vasta tutkimuksiin) mut toka raskaus alko heti ku alettiin yrittään. kuukautiskierto on kyl ihan mitä sattuu..

mulla molemmat tärpänny heti... ja kierto aina täsmällinen 28pvää... ultrassahan se kyllä näkyis jos on pco.. mutta sellaista mulle ei oo koskaan tehty.. muutaku raskaana ja en tiedä näkyykö pco ultrassa kun on raskaana...

mulla molemmat tärpänny heti... ja kierto aina täsmällinen 28pvää... ultrassahan se kyllä näkyis jos on pco.. mutta sellaista mulle ei oo koskaan tehty.. muutaku raskaana ja en tiedä näkyykö pco ultrassa kun on raskaana...

ei ne siinä ultrassa sun munasarjoja kato.. eli tarttee käydä ihan erikseen ne ultraamassa.. hmm.. sun kannattaa varmaan käydä uusiks lääkärillä, ja kysyä siltä että mistä toi vois johtua : /

Minä, kuivaihoinen, en kärsi finneistä kuin menkkojen aikaan muutamasta, huomasin että monta "väritöntä" näppyä on ilmestynyt kasvoihin. Mitähän ne ovat? Eivät näy kuin läheltä peilistä katsoen...

mutta voiko muka pco olla oireeton ja sitten ruveta yhtäkkiä oireilemaan 26v iässä kun ei aikaisemmin ole ollut mitään siihen viittaavia oireita..?? cushingin tauti on ainakin poissuljettu... viimeksi gyne veikkasi jotain hormonin puutosta syypääksi...

Yhteistyössä