Hyi hitto mitä kakaroita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Olin ulkona lukemassa lehteä ja juomas kahvia kun tuli jotain koululaisia kävellen siitä mun ohi tiellä ja ku pääsivät kuusiaidan taa ni alkovat eka puhumaan et "näiksä!? Hyi v*ttu et oli läski ja ruma toi tuolla." Sen jälkeen se toinen huusi mulle sieltä aidan takaa että "Läski lehmä, laihduta!" :o

ja juoksu jalkaa painovat karkuun räkästä nauruu nauraen. Mulla meinas kilahtaa ihan täysin.

Vitsi että tuli hyvä mieli taas
Nii ja menossa rv34+3(?) Että eiköhän mulla oo syytäki olla vähän läski :ashamed:

Keskenkasvuisia vielä, eivät tajua elämästä mitään....ei niiden sanomisista kannata mieltään pahoittaa :hug:

(mutta jos tuntisin ne, niin taatusti vasikoisin vanhemmille siitä, mitä pikku kullannuput tekevät :kieh: )

Tuo on minulle ihan arkipäivää. Ihan sama missä liikun niin aina kyylätään ja huudellaan perään.

Kyllähän se vituttaa ja tulee vielä se päivä, kun täydellisesti kilahdan/sekoan...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Keskenkasvuisia vielä, eivät tajua elämästä mitään....ei niiden sanomisista kannata mieltään pahoittaa :hug:

(mutta jos tuntisin ne, niin taatusti vasikoisin vanhemmille siitä, mitä pikku kullannuput tekevät :kieh: )

No en tunne ikävä kyllä olis jo menny soitto sinne... Ja kaiken huipuks mitä koosta voi päätellä ei ollu edes vitosluokkaa käyny. ja varmaks voi ainakin sanoa että ala-astelaisia :o Nuorena ne alottaa ja ihan tuntemattomille viittii huudella :|

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
No en tunne ikävä kyllä olis jo menny soitto sinne... Ja kaiken huipuks mitä koosta voi päätellä ei ollu edes vitosluokkaa käyny. ja varmaks voi ainakin sanoa että ala-astelaisia :o Nuorena ne alottaa ja ihan tuntemattomille viittii huudella :|

Kyllä, tuon ikäiset just huuteleekin, yläasteella tulee sitten muu pahanteko kuvaan. Mua välillä ihan ahdistaa, kuinka törppöjä lapset nykyään on... huonosti kasvatettuja.

No olipa käytöstä!! Uskomatonta, käytöstapoja voisi kotona opettaa..

Aiheeseen liittyen minulle kävi vähän samantyylinen juttu, mutta hauska sellainen, tai minua nauratti silloin ja naurattaa vieläkin. Olin ihan viimeisilläni raskaana ja olin kävelyllä ja meidän lähellä on kehitysvammaisten asuntola ja sieltä yksi mies aina jutteli minulle ja varmaan oli vähän "ihastunutkin". Tämä mies sanoi kaverilleen (kehitysvammainen myös) et eikös olekin nätti tyttö, tarkoitti minua. Tämä miehen kaveri siihen että, eikö tuo ole pikkuisen liian lihava..:D :D Ja olin tosiaan muistaakseni 38+ jotain viikoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No olipa käytöstä!! Uskomatonta, käytöstapoja voisi kotona opettaa..

Aiheeseen liittyen minulle kävi vähän samantyylinen juttu, mutta hauska sellainen, tai minua nauratti silloin ja naurattaa vieläkin. Olin ihan viimeisilläni raskaana ja olin kävelyllä ja meidän lähellä on kehitysvammaisten asuntola ja sieltä yksi mies aina jutteli minulle ja varmaan oli vähän "ihastunutkin". Tämä mies sanoi kaverilleen (kehitysvammainen myös) et eikös olekin nätti tyttö, tarkoitti minua. Tämä miehen kaveri siihen että, eikö tuo ole pikkuisen liian lihava..:D :D Ja olin tosiaan muistaakseni 38+ jotain viikoilla..

:) no onneksi on näitäkin

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:

Kyllä, tuon ikäiset just huuteleekin, yläasteella tulee sitten muu pahanteko kuvaan. Mua välillä ihan ahdistaa, kuinka törppöjä lapset nykyään on... huonosti kasvatettuja.

Juu nimenomaa toivon ettei mun lapsista IKINÄ tule tuollaisia... Tietty se on niinkin että ryhmässä tyhmyys tiivistyy...

minulle kävi vuosia sitten niin että kävelin talvipakkasella kirjastoon kun koulun pihan lumikasasta (oli ilta siis) alkoi jotkut ehkä 10 v pikkujäbät huudella jtn että "hani tuu tänne meillä on kortsuja", ei kyl tienny itkeäkö vai nauraako..

Inhottavia penskoja :kieh:

Mutta mäpäs näin esikoista odottaessani rannalla kyllä niiiiin kivan pojan, ja sen äiti osasi kyllä kasvattaa :whistle:

Makasin kaverin kanssa siinä pyyhkeiden päällä, ja n. 5v. poika tulee mättämään oikein urakalla hartiavoimin hiekkaa meidän päälle.
Alkoi vähän pinna jo palaa siinä.

Äiti lopulta havahtui jonkun mummelin kanssa juoruamasta, ja mussutti kullannupulleen:

"Ei saa heittää hiekkaa tädin päälle. Tädillä on vauva mahassa."

Siis WTF?? Ei sitä hiekkaa sinne vauvan silmiin varmaan siinä vaiheessa mene, mutta mun silmiin kyllä. Saako hiekkaa heittää niden tätien päälle, jotka ei ole raskaana?

Enkä tiedä, onko 20v. edes täti, mutta se nyt on yksi lysti, siihen olin jo töissä tottunut.

Röyhkeitä ipanoita kyllä.

Mua ärsyttää pelkästään alakerran naapurin kakarat, kun aina kun mennään pihalla niiden ohi, niin alkaa armoton kuiskuttelu ja sormella osoittelu. En todellakaan tiedä, mitä soopaa alakerran ämmä on meistä lapsilleen syöttänyt, mutta ilmeisesti jotain sangen mielenkiintoista. Pitäisi varmaan joskus ihan piruuttaan kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
röykeitä kakaroita ,tyypilistä että ei uskalettu jäädä kuuleen seuraamuksia typeryksiä olivat hyi

Eeeehkä niille parempi etteivät jääneetkään... oli meinaa sen verran pinna kireellä että en tiiä mitä olisin tehny... Nostanu niskasta ilmaan ja kieputtanu :snotty:

En kai sentään. mutta mietin että jos saan klopit kiinni ni soitan poliisille jos olisivat tässä nurkilla että tulisivat pitämään pienen puheen ja veisivät kotiin... Siiis jos tekevät ton vielä kerran.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Röyhkeitä ipanoita kyllä.

Mua ärsyttää pelkästään alakerran naapurin kakarat, kun aina kun mennään pihalla niiden ohi, niin alkaa armoton kuiskuttelu ja sormella osoittelu. En todellakaan tiedä, mitä soopaa alakerran ämmä on meistä lapsilleen syöttänyt, mutta ilmeisesti jotain sangen mielenkiintoista. Pitäisi varmaan joskus ihan piruuttaan kysyä.

No siis nyt ollaan asian ytimessä: kyllä jos kotona ruoditaan toisten läskejä ja laihuuksia niin sellaisiin asioihin lapsetkin kiinnittää huomiota ja ottaa silmätikuksi. Että hyvät ihmiset älkää arvostelko muita lasten aikana!

Jestas sitä pauhun ja paasauksen määrää, jos joskus saan kuulla omien lasteni käyttäytyvän noin!

Viisas anoppini on sanonut, että jos ei lapsille mitään muuta käteen jää, niin ainakin hyvät käytöstavat pitäisi olla hallussa. Ja tämän minä aion takoa omille lapsilleni.