Hyi hitto! Mies syö kanankoivista ne nahatkin!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
Siis se on ehdottomasti parasta se nahka :p Harmittaa oikein, kun ennen sain syödä miehenkin lautaselta kun se ei niistä välitä. Nykyään toi 3v on kilpailussa mukana ja meinaa syödä munkin nahat, samperi... :D
 
ex-yrittäjä
[QUOTE="vieras";27959013]Siis nehän on just ja just koiranruokaa!? Oon yrittänyt sanoa miehelle, että ne nahat ei oo syötävää, mutta syö silti. Miten ihmeessä mä saan sen uskomaan? Hänen mukaansa niissä se maku just on... Huhhuh :X[/QUOTE]

Olet siis vain yrittänyt sanoa. Ei mies ole ajatustenlukija, vaan hänelle pitää oikeasti sanoa asiat.
 
olet mitä syöt
no mun mies syö kananjalkoja. siis ihan niitä jalkoja, joita ei enää koivissa ole irti. tai niiden jalkojen ihosta tehyä keittoa. ja hyvää kuulemma on. itse en siedä edes hajua.
 
en syö nahkaa
Eikö kukaan tiedä tässä ketjussa, ettei niitä nahkoja kuulu syödä? Tai, voihan ne tietty syödä mut just niissä on valtavasti rasvaa, ollu aiheesta vaikka missä, esim se usan suurin pudottaja valmentaja puhunut tuosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja en syö nahkaa;27959999:
Eikö kukaan tiedä tässä ketjussa, ettei niitä nahkoja kuulu syödä? Tai, voihan ne tietty syödä mut just niissä on valtavasti rasvaa, ollu aiheesta vaikka missä, esim se usan suurin pudottaja valmentaja puhunut tuosta.
Ei haittaa :p Tuskin mun terveys kanannahkaan kaatuu...
 

Yhteistyössä