Hyi hitto! Mies syö kanankoivista ne nahatkin!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Siis nehän on just ja just koiranruokaa!? Oon yrittänyt sanoa miehelle, että ne nahat ei oo syötävää, mutta syö silti. Miten ihmeessä mä saan sen uskomaan? Hänen mukaansa niissä se maku just on... Huhhuh :X
 
"vieras"
Mutta siis saako niitä syödä? Tarkoitan tuolla että onko "vaarallista"?
Ei siinä mitään, jos se on yleistäkin, mutta jos tää on joku mun miehen alkukantainen (lue: huono) tapa, niin sitten hyh..
 
"Vieras"
Valitteletko koskaan, että sun iho sais olla paremmassa kunnossa, ja hiukset ja kynnet?

Kannattais sitten vaan itsekin syödä ne nahat, niissä kun on mitä parhainta rakennusainetta edellämainituille. Ai mitäkö? No sitä kollageenia. Paremmin se sieltä imeytyy, kuin niistä pirunkalliista yö- ja päivävoiteista, joita kuitenkin ihoosi holvaat.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27959112]Aaa, okei, saitte mut rauhoittuun ja pitämään miestäni jälleen normaalina. :D[/QUOTE]

Että mikä vaan on ok, jos muutkin pitää sitä normaalina? Tai miehen tekemiset on ällöjä ja arveluttavia, koska muut voi pitää sen syömiä ruokia koiranruokana?

Mun avoanoppi pitää koiranruokana Lidlin edullisia suklaakeksejä, mutta ei se estä mua niitä ostamasta joskus miehelle.

Älä anna muiden tehdä määritelmiä elämällesi.
 
"sasa"
[QUOTE="vieras";27959041]Mutta siis saako niitä syödä? Tarkoitan tuolla että onko "vaarallista"?
Ei siinä mitään, jos se on yleistäkin, mutta jos tää on joku mun miehen alkukantainen (lue: huono) tapa, niin sitten hyh..[/QUOTE]

Jenkeissähän saa kaupan sipsihyllystä siannahkasipsejäkin. Kyllähän eläimestä voi hyödyntää lähes kaiken ihmisravinnoksi.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27959158]Valitteletko koskaan, että sun iho sais olla paremmassa kunnossa, ja hiukset ja kynnet?

Kannattais sitten vaan itsekin syödä ne nahat, niissä kun on mitä parhainta rakennusainetta edellämainituille. Ai mitäkö? No sitä kollageenia. Paremmin se sieltä imeytyy, kuin niistä pirunkalliista yö- ja päivävoiteista, joita kuitenkin ihoosi holvaat.[/QUOTE]

Tai pitää nyt tarkentaa, että ei varsinaisesti kollageenia, joka imeytyisi sinällään, mutta oikeita aminohappoja sen rakentamiseksi kuitenkin. Syö ne nahat vaan itsekin, sen kerran kun kanaa syöt.

Hukkaan heitetty ruoka se vasta onkin... Vastuutonta!
 
tipu nam
kirjolohessakin muuten on nahka se paras osa, siis ainakin paistetussa. vaikkei ero olekaan yhtä dramaattinen kuin broilerissa.

mikäs muuten teistä on se nahan jälkeen paras pala? mun mielestä se on ne pyöreät lihasmöykyt siellä selkäpuolella, joiden merkitystä en tunne. Perslihakset?
 
veivei
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27959437:
Syön kanannahat lastenkin lautaselta, kun eivät itse tykkää :p Mies tykkää rouskutella ne rustot luiden päistä. Minusta ne on yök, joten siirrän luut aina isännän lautaselle :D
Mäkin rouskutan aina ne rustot, ne maistuu hyvälle. :)
Tai ehkä paremminkin niitä on hauska rouskuttaa.
 

Yhteistyössä