Hyi hemmetti mikä olo,en valvo tahallani enää koskaan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uupunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uupunut

Vieras
Eilen tuli yö vieraat ja tuli vähän valvottua.Aamulla kuuden aikaan vasta nukkumaan ja muutaman tunnin päästä sitten heräskin lapset.Pää on ihan oudon oloinen ja välillä pyörii päässä oikein.Ja kaiken kauheinta tässä on kun kärsin paniikkihäiriöistä ja olo ihan kauhea nyt.Pala kurkussa,kädet hikoo,tuntuu että happi loppuu jne...Mulle tulee heti pahat oireet jos on uni velkaa.Tänään menen kyllä ajoissa nukkumaan,onneksi ei tuu valvottua tälleen niinku tahallaan kun kerran pari vuodessa.

Niinpä. AIna se ei valitettavasti ole tahto kysymys tuokaan. Itse joutunut valvomaan reilusti yli 2v. Ensin raskausaikana nukuin todella huonosti ja sitten syntyi tuollainen ihanainen neiti, jota ei nukkuminen huvittanut oikeastaan yhtään ensimmäiseen kahteen vuoteen. Ja sen kyllä äitistä huomaa...

Olen minäkin erään yön valvonut kun on noita lapsukaisia 6 kpl,mutta silti eri asia herätä yöllä syöttään vauvaa pari kertaa kun valvoa huvikseen aamuun asti.Toki oli ihana vaihtaa kuulumisia ja jutella ihan rauhassa mutta silti ei sovi mulle yhtään.

Tiedän tunteen :| Mun piti kerran kokeilla jaksaako yövuoron jälkeen valvoa koko seuraavan päivän ja mennä vasta illalla oikeaan aikaan nukkumaan. No jaksoihan sitä mutta oli pikkusen psykedeelinen olo joten ei kiitos toiste.

Yhteistyössä