H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:niin, toisten syyttàminen luulosairaaksi on hyi
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Anna mä arvaan, abortinvastustajat huutelee hyi vanhalle äidille joka tulee raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta mutta haluaa pitää lapsen?![]()
Itse varmaan tuossa tilanteessa jo pitäisi jonkin asteisena kohtalon johdatuksena raskauttaOnnea ja jaksamista tulevalle äidille. Luulosairaaksi syyttäminen on ollut todellakin vastenmielistä toimintaa lääkäriltä.
Alkuperäinen kirjoittaja mi:Niin mikä tossa jutussa on ap: mielestä se hyi helvetti?? Se että lääkäri on pitäny luulotautisena vai?
Juu ja :flower: mun mielestä Liisan raskaus :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja mi:Niin mikä tossa jutussa on ap: mielestä se hyi helvetti?? Se että lääkäri on pitäny luulotautisena vai?
Juu ja :flower: mun mielestä Liisan raskaus :heart:
Vai tuo pariskunnan ikäeroko se rassaa?!
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Tämän näköinen on siis Suomen Demi Moore,,jaiks. Onnea vaan pariskunnalle. Mies onkin kivasti keski-ikäinen kun nainen pääsee eläkkeelle. Melkein äippälomalta eläkkeelle, näppärää.
Alkuperäinen kirjoittaja zh:Just, äiti on 60 kun lapsi on 5 v. Ihkua