Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Täällä haisee? :x |O Siis täällä meidän keittiössä... Olen haistellu joka paikan ja rätinkin jo heitin roskiin ja hajun lähdettä ei vaan löydy! :headwall:
Hyi semmonen imelä pilaantuneen haju :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kuollut kaali, jota omaiset eivät ole käyneet kuukauteen katsomassa? Meillä on kerran ollut sellainen :x
Ei meilläkään silloin pitänyt olla, mutta olipa vaan puolikas jääkaapin vihanneslokeron perällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Meillä ei ole sellaista...
Molempia on käytetty ja tuota viemäriputkea en viitsis millään alkaa nyt rassaamaan ku mieskään ei ole kotona :/ Olen ihan varma, että sattus joku vesivahinko kuiteski, kun tuota rassailis omin nokkineni...Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Toisen lavuaarin hajulukko? Sen jota ei ole tullut käytettyä viime päivinä...?
Juu olen!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ai kun kiva :x :x
Asiasta punaisiin villahousuihin eli ootteko menossa Miljoonarockiin kattomaan HIM:ä?
Jaa, ajattelin, että jos te tieten tahtoen yrititte muumioittaa sitäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei meilläkään silloin pitänyt olla, mutta olipa vaan puolikas jääkaapin vihanneslokeron perällä.Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Meillä ei ole sellaista...