Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Ette tekään oo ihan terveitä jotka vaan nauratte
MITEN SÄ VOIT SANOA NOIN????? SÄ OOT TODELLA TUNTEETON YKSILÖ!!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:karmeaa, mut toisaalta ihan oikein sille!
käy katsoon vaanAlkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mitä sie nyt tommosia kuvia tänne laitat? Ei kiitos, enpä käynyt kattomassa. Ei ole semmoiset kuvat minua varten. Katsoin joskus luontodokumentin, jossa antilooppi juoksi saalistajaansa karkuun, suolet mahasta roikkuen. Siihen loppui luontodokumenttien katseluni!
Vai onks siellä sitten joku koiran repimä pehmonalle, pumpulit levällänsä..... Joistakin kommenteista vois päätelläkin niin!
Alkuperäinen kirjoittaja badass:MITEN SÄ VOIT SANOA NOIN????? SÄ OOT TODELLA TUNTEETON YKSILÖ!!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:karmeaa, mut toisaalta ihan oikein sille!
Kyllä mä luulen että uskallat käydä kattomassa tota nalleressukkaaAlkuperäinen kirjoittaja Soraya:Mitä sie nyt tommosia kuvia tänne laitat? Ei kiitos, enpä käynyt kattomassa. Ei ole semmoiset kuvat minua varten. Katsoin joskus luontodokumentin, jossa antilooppi juoksi saalistajaansa karkuun, suolet mahasta roikkuen. Siihen loppui luontodokumenttien katseluni!
Vai onks siellä sitten joku koiran repimä pehmonalle, pumpulit levällänsä..... Joistakin kommenteista vois päätelläkin niin!