Hyi hel**tti kun noi kanankoivet on oksettavia,kuka niitä edes oikein ostaa!

Mä tein itse niin,että huuhtelin marinadit pois ja revin ne läskit roskikseen.
Puolitin vielä sen koiven ja ladoin ne tohon uunilootaan,päälle yrttejä ja suolaa ja lopuksi ruokakermaa ja oli hyvää! :p

Mutta sellasenaan ei niitä kyllä söisi sikakaan :$
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä tein itse niin,että huuhtelin marinadit pois ja revin ne läskit roskikseen.
Puolitin vielä sen koiven ja ladoin ne tohon uunilootaan,päälle yrttejä ja suolaa ja lopuksi ruokakermaa ja oli hyvää! :p

Mutta sellasenaan ei niitä kyllä söisi sikakaan :$
Taisit kuitenkin ostaa? Vai saitko lahjaksi?
 
minä ostan vaan niit rintapaloja..koivet on sellasta limasta löllöö ja ei lihaa nimeksikään..edullistahan se on mut :x rintapalt on kalliita mut nisit saa kaks ruokaa meijän perhe..risoton teen lopuista mitä jäljelle jää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä tein itse niin,että huuhtelin marinadit pois ja revin ne läskit roskikseen.
Puolitin vielä sen koiven ja ladoin ne tohon uunilootaan,päälle yrttejä ja suolaa ja lopuksi ruokakermaa ja oli hyvää! :p

Mutta sellasenaan ei niitä kyllä söisi sikakaan :$
Taisit kuitenkin ostaa? Vai saitko lahjaksi?
Etkö sä nyt ironiaa ymmärtänyt :LOL:
Ehkä kerran kuussa ostan koipia,muuten kyllä filettä.
 
Mari -76
No ne nahathan on just parhaimpia, kun ennen uuniin laittoa paistaa rapeaksi öljyssä! Nam!

Kun asuin Kiinassa niin työpaikan kanttiinissa oli usein tarjolla kanajalkoja. Siis jalkoja, ei reisiä vaan sitä alaosaa jalasta, keitettyjä kananjalkoja nahkoineen ja kynsineen. Eivät ne pahoja olleet, mutta eivät mitään herkkuakaan...
 
no huhhuh
Voi ristus... Olis kannattanut paistaa ne "läski" eli nahka päällä. Sit vaikka kypsät lihat irti ja niistä kastike. Mieluummin syön kanankoipea kuin olen nälässä, helvetti mitä nirsoilua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä tein itse niin,että huuhtelin marinadit pois ja revin ne läskit roskikseen.
Puolitin vielä sen koiven ja ladoin ne tohon uunilootaan,päälle yrttejä ja suolaa ja lopuksi ruokakermaa ja oli hyvää! :p

Mutta sellasenaan ei niitä kyllä söisi sikakaan :$
Taisit kuitenkin ostaa? Vai saitko lahjaksi?
Etkö sä nyt ironiaa ymmärtänyt :LOL:
Ehkä kerran kuussa ostan koipia,muuten kyllä filettä.
Juu juu, piti vaan päästä kuittaamaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä tykkään, paljon mehukkaampia kuin joku rintafile (jota meillä myös syödään). kun antaa hautua uunissa riittävän kauan, niin että liha irtoaa luista melkein itsestään, niin on tosi hyvää :p
Peesi tälle. Mä tykkään niistä just siksi, kun ei ole kuivia, vaan niissä on sitä rasvaakin.

Just tein kastikkeen äsken noista. Tunti uunissa, sitten perkasin kypsät koivet, kananpalat pannulle ja ruokakermaa ja mausteet perään.
Helpomminhan se olis käynyt filesuikaleista, mutta ei se ole niin hyvää :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja no huhhuh:
Voi ristus... Olis kannattanut paistaa ne "läski" eli nahka päällä. Sit vaikka kypsät lihat irti ja niistä kastike. Mieluummin syön kanankoipea kuin olen nälässä, helvetti mitä nirsoilua.
Mitä nirsoilua,toinen mitä mä en ikinä laita suuhuni on veriletut,eikä siinä mitään nirsoilua ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä tykkään, paljon mehukkaampia kuin joku rintafile (jota meillä myös syödään). kun antaa hautua uunissa riittävän kauan, niin että liha irtoaa luista melkein itsestään, niin on tosi hyvää :p
Peesi tälle. Mä tykkään niistä just siksi, kun ei ole kuivia, vaan niissä on sitä rasvaakin.

Just tein kastikkeen äsken noista. Tunti uunissa, sitten perkasin kypsät koivet, kananpalat pannulle ja ruokakermaa ja mausteet perään.
Helpomminhan se olis käynyt filesuikaleista, mutta ei se ole niin hyvää :p
Fileet onkin hyviä, mutta kokonainen tissi on ihan liian helppo pilata.
 

Yhteistyössä