Hyi h*****i - miksi miehet ei voi pestä käsiään, kun käyvät vessassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mitä merkitystä sillä on, että koskeeko siihen toosaansa? Tai minkä vehkeen nyt omistaakin. Sitä kosketaan aika moneen muuhunkin paikkaan vessassa käydessä. Hyi helvata.

Miehet usein vielä koskee siihen vessanpytyn renkaaseenkin ja naisetkin, jos se ei ole oikeassa asennossa.

YÖKYÖKYÖKYÖK

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja urmas valo:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ei meilläkään yleensä vessareissun jälkeen käsiä pestä. Paitsi jos on käyty paskalla.
Jos lapset on ollet pihalla pesevät kätensä kotiin tullessa.
Ja töissä olessa toki pesen kädet, keittiötyässä on jatkuvasti oltava puhtaat kädet.
Kotona ei tarvitse liikaa olla hygieniaa

No hyi vittu!

Ei liikaa hygieniaa ei, mutta kai sennyt saatana järkikin sanoo, että KÄDET PESTÄÄN AINA VESSAREISSUN JÄLKEEN. Kusi kulkeutuu sitten vessanovenpienoja ja valokatkaisijoita pitkin ties mihin. Toivon mukaan teillä ei käy vieraita.
Tai jos käy, tietävätkö he, että teillä ei pestä käsiä wckäynnin jälkeen?

Minä kun´luulin, että JOKAINEN vanhempi opettaa lapselleen miten wcssä ja sen jälkeen käyttäydytään.

Voi hemmetti mitä juntteja maa päällään kantaa :x :x :x.

Ja kyseessä on kokki :D

Tietäs vaan MISSÄ keittiössä :o :o :o.

(kehtaakin aikuinen (? ) ihminen päästää moista suustaan!!! )

ei meilläkään yleensä vessareissun jälkeen käsiä pestä. Paitsi jos on käyty paskalla.
Ja töissä olessa toki pesen kädet, keittiötyässä on jatkuvasti oltava puhtaat kädet.

No hyi vittu!

Ei liikaa hygieniaa ei, mutta kai sennyt saatana järkikin sanoo, että KÄDET PESTÄÄN AINA VESSAREISSUN JÄLKEEN. Kusi kulkeutuu sitten vessanovenpienoja ja valokatkaisijoita pitkin ties mihin. Toivon mukaan teillä ei käy vieraita.
Tai jos käy, tietävätkö he, että teillä ei pestä käsiä wckäynnin jälkeen?

Minä kun´luulin, että JOKAINEN vanhempi opettaa lapselleen miten wcssä ja sen jälkeen käyttäydytään.

Voi hemmetti mitä juntteja maa päällään kantaa :x :x :x.

Ja kyseessä on kokki :D

Tietäs vaan MISSÄ keittiössä :o :o :o.

(kehtaakin aikuinen (? ) ihminen päästää moista suustaan!!! )

Ei se tajua, että siinä olis jotain hävettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Ei kait miesten pissareissun jälkeen tarviikaan, kun naisten taas tarvii?
Isot asiat sitten erikseen, silloin saippuan kanssa.

Ei taas käsitä? Miesten penis on ilmeisesti kliinisen puhdas, niinkö?

Pesetkö aina kätesi kun olet koskenut itseäsi johonkin?
Mielestäni itse penis ei pissaanu, ellei ole sitten hyvin hyvin pieni mies.

No eihän naisenkaan kädet pissaannu, paperillahan se värkki pyyhitään. Itseasiassa naisen kädet ei koske mihinkään (ainakaan mulla), muuta kuin paperiin. Mies sentään koskee vehkeeseensä.

Mutta kyllä pitää naisenkin pestä kädet sen jälkeen. Aika helposti tulee virtsa paperin läpi vai montako kerrosta sä sitä vedät päällekkäin?

No niin mä pesenkin, kuten aikaisemmin jo sanoin. Ja harvemmin mulla kädet kostuu, kait mä sit laitan tarpeeks paperia :D Enpä ole kerroksia laskenu.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
pyyhkiikö joku niin,että kädet tulee oikeasti märäksi virtsasta?
ei sillä ettenkö käsiäni pesis mut miten paljon te sitten paperia käytätte???

Vaikka sinä kuset kultaa, kaikki ei tee niin. Käykö teidän wcssä muita? Istutko vieressä katsomassa miten käyttäytyvät? Voitko sanoa, että lapsesi/ miehesi/ anoppisi/ Tvluvantarkastajasi tekisivät jätöksensä niin, ettei mitään roisku minneen?

JA VAIKKA EI ROISKUISIKAAN, SILTI KÄDET PESTÄÄN. SANOO SEN NYT JÄRKIKIN HERRANJESTAS!

(minä en usko vieläkään, että tälläisiä ihmisiä on olemassa, jotka kehtaavat tunnustaa, etteivät pese käsiään kun ovat käyneet asioillaan. Ei pyhä sulvi!!! :x :x )

Hyi h*lvetti! Ihan tosiasia on, että bakteerit pääsevät wc-paperin läpi, ihan sama kävitkö kusella vai paskalla tulee käsiin jokatapuksessa paskaa mikä TÄYTYY pestä pois! Siitä hygieenisyydestä voi mielestäni tinkiä jossain muualla..

Hyi h*lvetti! Ihan tosiasia on, että bakteerit pääsevät wc-paperin läpi, ihan sama kävitkö kusella vai paskalla tulee käsiin jokatapuksessa paskaa mikä TÄYTYY pestä pois! Siitä hygieenisyydestä voi mielestäni tinkiä jossain muualla..

Tää kommentin tehnyt taitaa tinkiä MYÖS siinä muussa: mm vaatteiden pesussa/vaihdossa ja petivaatteiden vaihdossa :/ Nää muistan hänen maininneen.

Alkuperäinen kirjoittaja fiona:
otattehan te sen ukon munan suuhunnekin,on siinä päässä varmaan kuivunutta kusta.

Otatko sä suuhun pesemättömän munan :o .x Hyi helevetti!

käsketkö sinä ukkosi munapesulle kun tekee mieli?Meillä käy joka päivä suihkussa,se riittää...

Tää kommentin tehnyt taitaa tinkiä MYÖS siinä muussa: mm vaatteiden pesussa/vaihdossa ja petivaatteiden vaihdossa :/ Nää muistan hänen maininneen.

Voi ei, en ehkä edes halua kuulla..

Voi ei, en ehkä edes halua kuulla..

Eikä pese hampaitakaan kuin sillon tällöin :D

otattehan te sen ukon munan suuhunnekin,on siinä päässä varmaan kuivunutta kusta.

käsketkö sinä ukkosi munapesulle kun tekee mieli?Meillä käy joka päivä suihkussa,se riittää...

Käsken, ja käyn myös itse :)

ei oo sitten kauheen spontaania teillä...

Käsken, ja käyn myös itse :)

ei oo sitten kauheen spontaania teillä...

Miten niin? Sitä voi olla siellä suihkussakin vaikka miten sponttaania. Kuvottavaa panna likasta värkkiä puolin jos toisin.

kyllä nyt wc reissun jälkeen kuuluu pestä kädet, ainakin vedellä niinkuin meillä tehdään ellei ole sitten tullut enemmän pissaa tai kakkaa käsille jolloin on saippua lisänä...hyi helvata...ei se ole mukavaa kyllä toosaakaan pyyhkiä jos on 10 arkkia paperia...

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
pyyhkiikö joku niin,että kädet tulee oikeasti märäksi virtsasta?
ei sillä ettenkö käsiäni pesis mut miten paljon te sitten paperia käytätte???

Vaikka sinä kuset kultaa, kaikki ei tee niin. Käykö teidän wcssä muita? Istutko vieressä katsomassa miten käyttäytyvät? Voitko sanoa, että lapsesi/ miehesi/ anoppisi/ Tvluvantarkastajasi tekisivät jätöksensä niin, ettei mitään roisku minneen?

JA VAIKKA EI ROISKUISIKAAN, SILTI KÄDET PESTÄÄN. SANOO SEN NYT JÄRKIKIN HERRANJESTAS!

(minä en usko vieläkään, että tälläisiä ihmisiä on olemassa, jotka kehtaavat tunnustaa, etteivät pese käsiään kun ovat käyneet asioillaan. Ei pyhä sulvi!!! :x :x )

Haha oletpa raivohullu.minä pesen joka kerta käteni wc-reissun jälkeen. Ihmettelin vain että miksi jonkun kädet tulee kusesta märäksi.Minun ei tule. Mutta koska tiedän että moni jättää kätensä pesemättä, pesen omani ihan jo siksi että koskettelen niillä paikkoja joihin moni muu on koskenut. Kuseni ei ole sen kultaisempaa vaikka käytän enemmän wc-paperia kuin sinä, kusisormeni.

Alkuperäinen kirjoittaja ällöttävä ex:
Minun ex mies ei pessyt käsiään edes ison hädän jälkeen :x
Ei kuulemma käteensä pyyhi vaan paperiin... *yök*

Hyi helvetti!
Ja sitten vielä ihmetellään et mitenköhän kihomadot ym. on lisääntyneet.

Mulla on kuiva iho ja atopiaa, mutta todellakin pesen kädet saippualla ja vedellä joka wc käynnin jälkeen. Käsirasvat on keksitty joita voi sitten käsien pesun jälkeen laittaa jos on kuiva iho. Todellakaan kukaan lääkäri ei varmasti kehota jättämään käsiä pesemättä wc käynnin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Virtsahan on itsessään (tai pitäisi olla) steriiliä. Toinen juttu onkin, että ne pyllypöpöt (ulosteperäiset) on koko alapään iholla.

Virtsa on ulos tullessan steriiliä ja jopa täysin juomakelpoista (en ole maistanut :D ) mutta pilaantuu nopeasti sillä se on loistava kasvualusta bakteereille.

Minullakaan ei muuten ole tapana kusta käsilleni mutta kyllähän käsien pesu on ihan selviö joka myös lapsille ihan perusasiana opetetaan.

Yhteistyössä