hyi että nämä mun hiukset :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eikä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eikä"

Vieras
Kävin kampaajalla. En tiedä mitä meni vikaan mutta kampaaja leikkas noin 5-8cm enemmän kuin sovittiin. Nyt hiukset on aivan järkyn lyhyet. Näytän ihan joltain tummulta... Mies saa sokin ihan takuulla... :( mulla oli aika pitkät hiukset....

Täällä kohtalotoveri..menin ohimennessä kysymään kampaajalta, oisko vapaata aikaa. Kampaaja olikin vanha mummu, joka vetäisi mut heti tuoliin istumaan ja sanoi, että jos vain latvoja leikataan, ehtii nyt heti. Luulin, että työkaveri oli käynyt samalla kampaajalla ja uskalsin antaa vapaat kädet.

Oli kyllä eka ja vika kerta! Nyt mulla on aivan järkky, vanhanaikainen mummotukka! Itku tuli, enkä oikein halua lähteä edes ihmisren ilmoille. En ollut kaunis ennenkään, mutta nyt näytän tosi rumalta :/ Kaiken lisäksi oon ollut masentunut, ja tää masensi nyt vielä entisestään. Tiedän toki, ettei ulkonäkö oo kaikki kaikessa, mutta kumman paljon hiukset vaikuttaa identiteettiin. Ymmärrän sua siis aivan täysin ja saat kaiken sympatian täältä!

[QUOTE="mummo";29117929]Täällä kohtalotoveri..menin ohimennessä kysymään kampaajalta, oisko vapaata aikaa. Kampaaja olikin vanha mummu, joka vetäisi mut heti tuoliin istumaan ja sanoi, että jos vain latvoja leikataan, ehtii nyt heti. Luulin, että työkaveri oli käynyt samalla kampaajalla ja uskalsin antaa vapaat kädet.

Oli kyllä eka ja vika kerta! Nyt mulla on aivan järkky, vanhanaikainen mummotukka! Itku tuli, enkä oikein halua lähteä edes ihmisren ilmoille. En ollut kaunis ennenkään, mutta nyt näytän tosi rumalta :/ Kaiken lisäksi oon ollut masentunut, ja tää masensi nyt vielä entisestään. Tiedän toki, ettei ulkonäkö oo kaikki kaikessa, mutta kumman paljon hiukset vaikuttaa identiteettiin. Ymmärrän sua siis aivan täysin ja saat kaiken sympatian täältä![/QUOTE]

Mene sinne takaisin ja pyydä korjaamaan tukkasi. Jos et halua saman mummon tekevän sitä niin pyydä toista työntekijää. Jos ei ole muita työntekijöitä niin mene toiseen kampaamoon. Yleensä kuitenkin hiukset voidaan korjata edes siedettäviksi.

Tietysti harmittaa kun on maksanut jostain ja tuleekin täyttä paskaa.

Minä leikkasin vapaaehtoisesti pitkät hiukseni aivan lyhyiksi mutta harmitus on varmasti samaa tasoa kun sullakin. Nyt vaan odottelen että vähän kasvaisivat jotta saan pidennykset.

Yhteistyössä