Hyi että mua puistattaa... tuo antibioottikuuri olis nyt otettava...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lääkekammonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lääkekammonen

Vieras
sellainen ku tavanic.. oon kerran aikaisemmin 2v sitten sellaisen joutunut syömään ja nyt määrättiin tuo... hyi hyi hyi siinä oon niin karmee tuo haittavaikutus lista että yäk.. Mutta jos mä sen oon kerta aikaisemmin kestänyt niin eiköhän mun pitäis sietää se hyvin tämänkin kerran??

Niin ja tietääkö joku muuten miten tää antibiootti vaikuttaa minipillereihin? Minipillereiden pakkausselosteessa lukee että jotkut antibiootit voi heikentää tehoa.. Sitten siinä on lueteltu pari ab ryhmää. Mutta ei tuota tavanicia(levofloksasiinia) oo siinä mainittu..

[QUOTE="vieras";28191531]jos sen on sulle lääkäri määrännyt niin silloin se käy sun muiden lääkkeiden kanssa[/QUOTE]

Ei se lääkäri sitä mistään näe että mä minipillereitä syön ja en muistanut mainita..

[QUOTE="a.p";28191535]Ei se lääkäri sitä mistään näe että mä minipillereitä syön ja en muistanut mainita..[/QUOTE]

no mistäs sä olet ne pillerit hankkinut jos ei niitä sun tiedoissa näy?

[QUOTE="vieras";28191556]no mistäs sä olet ne pillerit hankkinut jos ei niitä sun tiedoissa näy?[/QUOTE]

Pillerit on hankittu sillon kun asuin eri paikkakunnalla. Ei tämän uudenpaikkakunnan tk pysty näkemään mun edellisen paikkakunnan tietoja.

[QUOTE="a.p";28191574]Pillerit on hankittu sillon kun asuin eri paikkakunnalla. Ei tämän uudenpaikkakunnan tk pysty näkemään mun edellisen paikkakunnan tietoja.[/QUOTE]

olis ehkä kannattanut siirtää ne omat tiedot sinne uuteen terkkariin niin ei kävisi noin

[QUOTE="vieras";28191581]olis ehkä kannattanut siirtää ne omat tiedot sinne uuteen terkkariin niin ei kävisi noin[/QUOTE]

No eipä sillä nyt niin suurta merkitystä ole. Voidaan joka tapauksessa käyttää kumia tuon 7vrk niinku ohjeessa lukee vaikkei tuota antibioottia olekaan mainittuna tuossa listassa.

Yhteistyössä