Hyi että mua ällöttää ihmiset, jotka ei ruokaillessa pyyhi huuliaan ennen kuin hörpäävät juomaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22769131]Mulle on yks ja sama onko jonkun lasin reunassa kastikkeenjämä vai ei, kunhan syöjä ei vaan maiskuta ja mässytä. Todella monet sivistuneet ja muuten hyvätapaiset ihmiset pitää hirveää meteliä syödessään, ehkä sitten huomaamattaan... :x[/QUOTE]

sivistyneet :D

Miten hitossa sä voit suudella miestä? Entäs jos se ei olekaan hinkannut huuliaan puhtaaks ennen suuteloa? Luulis olevan ällömpää kuin se että vaan NÄET jäljet lasissa. Ihan suora kosketus, suusta suuhun.

ARvatenkaan suuseksiä teillä ei ole, mihinkään suuntaan....

Oletkos nyt oikeasti käynnyt missään muualla kuin suomessa? Televisiosta katsomasi Nobel-juhla ei nyt vielä riitä perusteluksi sille että suomalaiset on juntteja ruokapöydässä. Piipahdappa nyt ihan rahvaan kansan pariin jenkkilään, tai kanadaan tai vaikkapa vaan ranskaan...Ei kaikki ole niin fiiniä kuin kuvittelet.

Olen kuule piipahtanut niin kouluttamattomien mustien jenkkien lounasruokalassa kuin ranskalaisen maalaiskylän ainoassa ravintolassakin. Ensimmäiseksi mainitussa kaikki joivat limsansa pillillä, toisessa käytettiin lautasliinaa ennen viinin hörppäämistä. Ja mikä peruste se edes on olla noudattamatta pöytätapoja, että jossain muuallakin löytyy ihmisiä jotka eivät niitä noudata? Aivan varmasti Papua-Uudessa-Guineassa on vielä juntimpaa porukkaa, joten oikeuttaako se sitten käyttäytymään epäsiististi paikassa kuin paikassa?

Mua ällöttää ihmiset jotka leimaa suomalaiset junteiksi ilman että ovat loma matkoja enempää mtkustaneet maailmalla. Kun asuu pitempään eri maissa, huomaa että jokaisella kansalla on oma "juntius".

Olen kuule piipahtanut niin kouluttamattomien mustien jenkkien lounasruokalassa kuin ranskalaisen maalaiskylän ainoassa ravintolassakin. Ensimmäiseksi mainitussa kaikki joivat limsansa pillillä, toisessa käytettiin lautasliinaa ennen viinin hörppäämistä. Ja mikä peruste se edes on olla noudattamatta pöytätapoja, että jossain muuallakin löytyy ihmisiä jotka eivät niitä noudata? Aivan varmasti Papua-Uudessa-Guineassa on vielä juntimpaa porukkaa, joten oikeuttaako se sitten käyttäytymään epäsiististi paikassa kuin paikassa?

Piiphatanut...juups, se tekeekin susta maailman tietäjän =) Vaan ole niin fiini kuin haluat, suosittelen vaihtamaan maata jos niin juntteja olemme että sinua oksettaa. Kukaan ei sitä estä, eikä se varmaan ketään liikauta.

Miten hitossa sä voit suudella miestä? Entäs jos se ei olekaan hinkannut huuliaan puhtaaks ennen suuteloa? Luulis olevan ällömpää kuin se että vaan NÄET jäljet lasissa. Ihan suora kosketus, suusta suuhun.

ARvatenkaan suuseksiä teillä ei ole, mihinkään suuntaan....

Ja mitenköhän intiimi kanssakäyminen liittyy hyviin pöytätapoihin? Mä pidän ruokailun ja seksin erossa toisistaan. Ja ihan vain tiedoksi; mulle suuseksi on seksiä, ei ruokailua.

Ei, en suutele miestäni jos hänellä on ruoantähteitä suupielissään. Hänen peniksessään sitä vastoin en koskaan ruokaa ole nähnytkään...

Ja mitenköhän intiimi kanssakäyminen liittyy hyviin pöytätapoihin? Mä pidän ruokailun ja seksin erossa toisistaan. Ja ihan vain tiedoksi; mulle suuseksi on seksiä, ei ruokailua.

Ei, en suutele miestäni jos hänellä on ruoantähteitä suupielissään. Hänen peniksessään sitä vastoin en koskaan ruokaa ole nähnytkään...

No jos sua ruuan tähteet oksettaa, mutta virtsaamiseenkin käytetty penis ei - ok. Suhteellisuutta ton kirjoittaja varmaan haki, ei sitä mikä liittyy ruokailuun ja mikä ei.

Jotta vielä lisäisin hienojen ihmisten ällötystä, niin täytyy kertoa seuraavaa. Oman 2-vuotiaan lapsen kanssa syöminenkin voi olla sottaista puuhaa. Joskus tulee sipaistua hänen naamastaan/huulistaan ruokaa sormella omaan suuhun.:D

Alkuperäinen kirjoittaja no päivää;22769195:
Piiphatanut...juups, se tekeekin susta maailman tietäjän =) Vaan ole niin fiini kuin haluat, suosittelen vaihtamaan maata jos niin juntteja olemme että sinua oksettaa. Kukaan ei sitä estä, eikä se varmaan ketään liikauta.

Siis mitä ihmettä?! Ensin epäillään, etten mä ole koskaan matkustanut ikinä missään Suomen ulkopuolella ja sit kun mä totean että on tullut käytyä kirjoittajan mainitsemissa paikoissa niin aletaan v*ttuileen, että sekös musta tekee maailman tietäjän. Mitäs sitten kysyit, jos et vastausta kestä kuulla?

[QUOTE="vieras";22769131]Mulle on yks ja sama onko jonkun lasin reunassa kastikkeenjämä vai ei, kunhan syöjä ei vaan maiskuta ja mässytä. Todella monet sivistuneet ja muuten hyvätapaiset ihmiset pitää hirveää meteliä syödessään, ehkä sitten huomaamattaan... :x[/QUOTE]

Ja suu auki isosti läiskyttäen, yök.

Minulla ainakin on kieli jolla pienesti nuolaisemalla saa huulet puhtaaksi, en eritä niin paksua limaa että se kertyisi lasin reunalle.

Nythän oikeasti ei ole tarkoituskaan, että me juntit suomalaiset oppisimme sivistyneistönä itseään pitämien tavoille vaan meidän funktiomme on olla juntteja edelleenkin, jotta sivistyneistönä itseään pitävät voivat pitää itseään sivistyneinä jatkossakin. Välillä heidän on vaan laskeuduttava rahvaan juntin kansan pariin tiedottaakseen, kuinka sivistymättömiä heihin verrattuna olemme.

No kyllähän nyt kaikilla ihmisillä huulet koskee ruokaa kun syö, vaikka kuinka yrittäisi tunkea sen suupalan ihan kurkun perälle saakka! Miten esimerkiksi lusikkaa voidaan edes käyttää niin, ettei huulilla vetäisi sitä keittoa suuhunsa? Sit ne huulet on keitossa ja kohta se keitto uiskentelee lasissa.

Katsokaapas vaikka valtiopäivällisiä tai Nobel-illallisia ja sitä, kuinka kuninkaalliset siellä syö. Aina pyyhitään suu ennen juomista!
Pää kallistetaan takakenoon (vähän samaan tapaan kuin kana juodessaan) ja keitto kaadetaan lusikasta kurkkuun.

[QUOTE="vieras";22769521]Meinasin kuolla nauruun tän ketjun kans :laugh: Ykskin kekseliäs nuolee kieli pitkällään huuliaan ruokapöydässä, ettei vaan tarvii käyttää sitä lautasliinaa. :laugh:[/QUOTE]

Älä :laugh:! Vain koska lautasliinan käyttö on hienostelua...

Yhteistyössä