Hyi että! meillä tytöllä kihomatoja.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitii

Vieras
vein kaikki lelut ulos pakkaseen, kuinkahan kauan niiden pitää olla siel, että munat kuolee? tänään syödään kuuri ja huomenna vaihdan lakanat yms. mitä viel pitää tehdä? oon niin kauhuissani ja hermona, kun niitä tuli meille. Ajatus vaan on niin vastenmielinen. löysin yhden madon tytön kakasta.

Kun meillä oli isommilla lapsilla en lääkinnyt vauvaa ollenkaan. Juttelin asiasta th´n kanssa ja oli sitä mieltä ettei tarvitse vauvalle lääkkeitä antaa. Vauvan tuotokset ja peppureikä on kuitenkin niin helposti tutkittavissa, että sen kyllä näkee satavarmasti jos vauvalla niitä matoja olisi. (Ja sitten tietenkin yhteys lääkäriin.)

Vähän ot mutta kerron silti: mies on Keski-Euroopasta ja valittelin sille kaverin kihomato-ongelmaa. Katsoi minua kuin hullua. "Niillä on lapsia, tietysti niillä on matoja!"

Ja juu, tottakai hänellä oli jatkuvasti kun oli pieni, ja sit vaan popsivat niitä pillereitä tämän tästä ja niin teki tietysti kaikki muutkin lapset, eikä mitään koskaan siivottu, höpöhöpöä sellainen...

Juuh... sanoinkin että ei sun varmaan tarvinnutkaan siivota mitään... ja ei ihme että niitä matoja sitten oli koko ajan :D

[QUOTE="asdf";22498090]Vähän ot mutta kerron silti: mies on Keski-Euroopasta ja valittelin sille kaverin kihomato-ongelmaa. Katsoi minua kuin hullua. "Niillä on lapsia, tietysti niillä on matoja!"

Ja juu, tottakai hänellä oli jatkuvasti kun oli pieni, ja sit vaan popsivat niitä pillereitä tämän tästä ja niin teki tietysti kaikki muutkin lapset, eikä mitään koskaan siivottu, höpöhöpöä sellainen...

Juuh... sanoinkin että ei sun varmaan tarvinnutkaan siivota mitään... ja ei ihme että niitä matoja sitten oli koko ajan :D[/QUOTE]

heh :D