Hyi ällö!!! ostin apetit bolognesepizzan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
ENKÄ TOISTE OSTA! Koko pizza täys jotai jänteitä tms, ku söi ni hampaissa vaan rutisi. Siis YÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!! Kauhee nälkä ja sit ei voi ees syyä :( Puolet mä sinnikkäästi söin ja toivoin että ne jänteet loppuis mut ei.

En suosittele!

se on PAHAA !! ostettiin miehen kanssa kerran kys. pitsat, eri makua molemmille ja hyi helv... :( mies joutui ajamaan mäkkiin sitten. se on Dr etker tai pirkan se uusi pitsa, ei enää mitään muuta jos kerran pitsaa haluaa.. tai sitten tekee itse !

En tiiä jaksanko valittaa. Onhan sitä jauhelihassa välillä noita sitkeitä kohtia, mut yök aika monta oli tossa ja muutama tosi iso :x Ja ei tosiaan muutenkaa ollu kovin hyvää ees :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tiiä jaksanko valittaa. Onhan sitä jauhelihassa välillä noita sitkeitä kohtia, mut yök aika monta oli tossa ja muutama tosi iso :x Ja ei tosiaan muutenkaa ollu kovin hyvää ees :D

Juu tänne jaksat valittaa mutta valmistajalle et.
Miten ne siitä paranee kun ihmiset ei jaksa reklamoida vaikka olisi aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Juu tänne jaksat valittaa mutta valmistajalle et.
Miten ne siitä paranee kun ihmiset ei jaksa reklamoida vaikka olisi aihetta.

On tääki paikka :D Yleensä täällä haukutaan ne jotka on joka pikku asian takia reklamoimassa. Sit jos joku EI oo ni on niin tyhmä ku ei ees ilmota. Oon meki ilmotettu esim. makkarasta jossa oli muovia keskellä. Se oli vähän eri sarjaa jo ku jänteet jauhelihassa. Kai mä saan sanoa jos mua harmittaa??

Yhteistyössä