HYGIENIAPASSIIN tentistä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
Nyt pitäs käydä sellanen tenttimässä ( siis ilman sitä koulutusta ), mutta kuinka tarkasti siinä kysytään niistä asioista? Riittääkö, että lueskelee vaan silleen yleistasolla ( niin kuin se nettitesti antaa ymmärtää ), vai pitääkö ne mikrobit sun muut opetella ulkoa ja tietää tarkasti esim. itämisajat, sairaudet, mitä aiheuttaa, jokaisen tuhoutumislämpötilat jne.?

Se on oikein-väärin tehtävä, 40 väittämään joista vastaat rasti ruutuun-menetelmällä onko mielestäsi oikein vai väärin.

Suurin osa kysymyksistä on sellaisia jotka pystyy ihan maalaisjärjellä päättelemään jos ei tiedä tarkasti miten asia menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on oikein-väärin tehtävä, 40 väittämään joista vastaat rasti ruutuun-menetelmällä onko mielestäsi oikein vai väärin.

Suurin osa kysymyksistä on sellaisia jotka pystyy ihan maalaisjärjellä päättelemään jos ei tiedä tarkasti miten asia menee.

Joo, mä kyllä tiedän, että se on ruksi ruutuun-koe ja käynyt sen netissä tekemässä, mutta aattelin, että kun niitä on varmaan muunlaisiakin kysymyssarjoja, että onko tuollasia "pikkutarkkoja" kyssäreitä tullu jollekin vastaan, vai liikkuuko ne tosiaan vain tuollasella yleistasolla, kun sen nettitestin kysymykset... Jos se tosiaan on noin helppo, niin sitten ei tarvitsis paljon aikaa käyttää lueskeluun, kun sitä ei paljon ylimääräistä ole...

Miksi se muuten pitää kestää 30 minuuttia? En mä ainakaan saanu kulumaan siihen kun 5 minuuttia... :whistle:

Kysymykset ovat myös suurimmalta osalta kompakysymyksiä, et kannattaa lukee todella tarkkaan.
Sillon kun testin tein oli väittämiä monista eri pöpöistä... nimiä, itämisaikaa, oireita yms.

Pääosin kuitenkin helppo.

Ei tarvi opetella mikrobeja eikä sairauksia. Mut joitain lämpötiloja saatetaan kysyä. Se on kyllä mielettömän helppo testi, mä en jaksanu opiskella siihen ja silti sain kaikki oikein :) Mulla oli kyl se oikee koe vaikeempi kuin se netissä oleva harjottelu koe, sehän on ihan tuurista kiinni et millaset kysymykset sattuu arvonnassa tulemaan.

Yhteistyössä