Hygeniapassin suorittaneet!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Montako kysymystä oli ja montako sai olla väärin et pääsi läpi? :attn: Mä tässä just kokeilin noita koe kysymyksiä enkä tajua paskaakaan noista mikrobien ym..virusten latinan kielisistä nimistä saatikka missä ja millaisessa lämpötilassa lisääntyvät. |O Perkele. :headwall:

en just muista montako kysymystä oli.. mutta kovin montaa ei saanut olla väärin.. sellasia 1x2 kyssäreitä oli ja helppoja :) tyyliin: säilyykö kypsä vai raaka kananmuna pisempään... pitää olla urpo jos ei sitä läpäise.. (tein kokeen v. 2002)

Muistaakseni 40 kysymystä ja 6 sai olla väärin. Mulla ainakin kyseltiin ihan yleisellä tasolla, eikä menty erikseen joka mikrobin lisääntymislämpötilaan. Mä tein pelkän tentin, eli en käyny sitä koulutusta, mutta lueskelin kuitenkin läpi sen eviran sivuilla olevan tietopaketin ja hyvin pärjäs - vain yksi kompa meni väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Onko ne samat kysymykset mitä netistäkin löytyy? :whistle:

Ei varmaankaan,kun ne kysymykset vaihtuu vähänväliä.
Mutta älä stressaa hyvin se koe menee.
Mä en edes tiedä milloin joudun kokeen tekeen jossain vaiheessa kuitenkin.´ :snotty:

Ei ne mitään kovin vaikeita oo.Mua ei jännittäny ollenkaan ku vasta si ku ne tarkistettiin ja orotettiin niin si jännitin.Mut pääsin läpi.

Kannattaa mennä ensin sinne luennolle ja tehrä muistiinpanoja jää paremmin mieleen.Ite tein niin ja pääsin läpi.Kuin samaan aikaan silloinen pomoni oli mun kaa yhtä aikaa touhus sillä luennolla vaik mitä niin ei läpässy.

mulla oli tänään se koe. 36/40 piti saada oikein. oon ollut influenssassa yli viikon, enkä sitten avannut materiaalia lainkaan, mutta maalaisjärjellä läpi meni. 2 virhettä tais tulla. päättelemällä selviät kyllä :) ei ollut samat kysymykset kun netissa, mutta eviran sivuilla on samantyyppiset.

Maalaisjärjellä pärjää pitkälle. Itse aikoinaan en lukenut yhtään ja hyvin meni läpi, olin ensimmäisiä sen suorittaneita. Saattaahan olla, että hieman muuttunut siitä, tuskin paljoa kuitenkaan...