Hyeenat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mitäs jos ne sinne ketjuun hyökkiät lopettais =) Ei tulis aina niin suurta haloota. Peace!

Mut jos yökkii :x

No yökötä jos kiertää ketjut kaukaa =) Vai eikö ole hiirikäsi hallinnassa? Onhan täällä paljon muitakin ketjuja joita voi lukea ja kommentoida =)

Ei oo käsi hallinnassa...sillä on oma tahto...tai uhmäikä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
kummallisesti vain mut ja CotHai huomioidaan näissä asioissa..

Eikö koskaan käy mielessä, että sille voisi olla ihan syykin?

Joo,mutta onhan täällä muitakin,jotka esim hyökkii tytsin päälle heti kun se tänne tulee :whistle:

"No emmää ko ne muut..." Siis oletko sä aikuinen??! Syytät muita omista tekemisistäsi? Kai sulla oma tolkku kuitenkin on?!

Missä olen syyttänyt muita :o Myönnän omat sanomiset,mutta on niitä MUITAKIN jotka sanovat asiat niinkuin ne on!

Asiat niinkuin ne on? Ai että vain ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä, ovat oikeassa?

Joo,mutta onhan täällä muitakin,jotka esim hyökkii tytsin päälle heti kun se tänne tulee :whistle:

"No emmää ko ne muut..." Siis oletko sä aikuinen??! Syytät muita omista tekemisistäsi? Kai sulla oma tolkku kuitenkin on?!

Missä olen syyttänyt muita :o Myönnän omat sanomiset,mutta on niitä MUITAKIN jotka sanovat asiat niinkuin ne on!

Asiat niinkuin ne on? Ai että vain ne jotka ovat kanssasi samaa mieltä, ovat oikeassa?

Noup,on hyvä että kaikki on asiasta OMAA mieltä,ymmärsitkö jo |O

Vaikeetahan se on juttua vaantaa jostain alyttomasta avauksesta kun etta vaikka 'mina leivoin pipareita'. Mutta jos joku pistaa vahan jotain raflaavampaa niin onhan siihen paljon helpompi keksia jotain muutakin kommenttia kun etta 'aha'. Kun keskustelujen aiheen ovat nk. hiukka rajottuneita taalla, niin jostainhan sita purtavaa on saatava,,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Lopetetaan se semmoinen hyeenana olo. Ei tartte kenekään vanhoja jutuja kaivella. Kenenkään.

Mutta minkäs teet jos joillakin tietyilla tahoilla on jokin pakottava tarve olla aina osoittelemassa ja syyttelemässä oli sitten syytä tai ei?

On munkin tassuuni pari hyeenaa iskenyt paskaiset hampaansa kiinni, mutta siinä vaiheessa olen sitten joko potkinut ne irti tai puraissut takaisin, nuollut sitten haavani ja lähtenyt ottamaan uutta osumaa ja ajoittain sitä joltain saanutkin.

Mutta siitä tosi asiasta en ala täällä tinkimään että alkaisin mielistelemään tai en toisi niitä oikeita omia mielipiteitäni esille (oli ne sitten yhtenevät tai eriävät muiden kanssa). Toki parannettavaa oman ulosannin kanssa on, asiat voisi tuoda julki myönteisempäänkin sävyyn.

Ja varsinkin sinä, taas.

mie vähän veikkailen että niillä hyeenoilla on niin pirun huono itsetunto, että kun mollaa muita niin oma olo hieman kohenee....ja sitten tää perisynti eli kateus on myöskin yksi niistä syistä joiden takia hyyenat hyökkäävät toisten kimppuun...jos jollain muulla on asiat paremmin kun minulla ni haukutaanpa sitä vähän ja palautetaan se maan pinnalle....harva osaa oikeesti iloita toisen puolesta, vaikka se taito ois lahjoista suurimpia ;)

Mä olen kokenut tuollaisen joukkolynkkauksen ihan oikeassa elämässä, ihan oikeiden ihmisten kanssa..

Pelottavaa ja surullista, vaikka kuinka yrittäisin ajatella ettei tätä pidä ottaa niin tosissaan.. Eläviä ihmisiä täälläkin on..

Tuohan kuulostaa ihan meidän työyhteisölle, päälle päin kaikki niin nättiä, mutta appajee, jos uskallat tuoda jonkin erävän mielipiteen esille tai vaikka arvostella työnjakoa niin johan on "näennäisesti" ystävälliset työtoverit mulkoilemassa ja juoruamassa selän takana. *Sellaista ihanan empaattista hoitotyön ilmapiiriä viime päiviltä muistelen*

Yhteistyössä