Huvittavia noi teinit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Eilen laivalla oltiin matkalla Suomeen, ja menin sitten vessaan. Siihen tuli sitten vuoroaan odottelemaan 3-4 teini-ikäistä tyttöä. Tosi nätti, hoikka tyttö sitten kovaan ääneen siinä peilaili itteensä: "v***u mä näytän ihan karseelta, v***u, siis voi v***u" ja taputteli "kaksoisleukaansa". Noh, mä pääsin sitten jo vessaan ja samantyyliset jutut jatkui. Noh, eiköhän likat sitten keskenään juttele vielä vessankopeista keskenään: "hei Mirkku, voiksä kysyy onks tääl kellää tamppoonii?" "en kysy, mikset ite kysy?" ja sieltä sitten asiallisesti jopa kysyi et onks kellään tamppoonia. No mä olin just menossa vessakopista pois ja aloin tutkimaan laukkuani et onko, meni ehkä 10 sekuntia.. "V***U haloo!! onks kellää v***u tamppoonia??? voi v***u.."

No olishan mulla ollut, mutta en antanutkaan kun noin kauniisti pyysi.. :ashamed: tuli vaan mieleen, enkai mä ollut tuollanen teininä :D :D :D ettehän te olleet? :xmas:

Luojan kiitos mä en itte oo todellakaan ollu tollanen teininä. Ihan ku Taevahan Tosikin sanoi, lähipiirille on saattanu olla ärsyttävä mutta julkisesti on osattu käyttäytyä.

Tuo lienee se tyypillinen pissispuhetyyli. Näin mä oon ainaki todennu. Ne on just niitä pissislaumoja tuol bussissa jotka kihertää ja kailottaa kovaan ääneen, joka toinen sana on v****. Mä en voi sietää, en kertakaikkiaan.. |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanoitko ap mitään? Mulle ei puhu omat eikä vieraat miten sattuu

Joo kannattaa alkaa soittaa suuta laumalle (mahdollisesti päihtyneitä) teinejä :laugh: oletko kuullut itsesuojelu vaistosta :whistle:

No älä! :D

Tämä yksi vieras ei ole vissiin koskaan nähnyt äliseviä teinejä, tai sitten on astetta tyhmempi :whistle:.
Itselleni ei tuli alkaa mieleenkään "kasvattamaan" kenenkään teinejä (mahdollisesti humalaisia ).