Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Meidän lapset saa yli 30 lahjaa kumpainenkin :ashamed: .
Tälleen se piti kertoa, vai? :saint:
P.S. Mulle on ihan oikeesti yks ja sama, saako jonkun palstailijakollegan lapsi kaksi vai kaksisataa pakettia.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:ap:n kanssa ihan samaa mieltä. joulu ei ole enää joulu. se on kaupallinen hulina, se passais paremmin nimeksi joululle. vanlhemmat kehuu toisille, että hleidän lapset saa niin ja niin paljon ja kuinka jo kuusi vuotiaalle on ostettu tietokoneet ja kännyt. ja lapset kehuu kavereilleen. sain siötä ja sain tätä, ja voi sitä joka ei sitä tietokonetta saanut joululahjaksi. ja suurin osa siitä tavararöykkiöstä lojuu vuoden nurkissa, niin että eipä ole paljon käytettykään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Meidän lapset saa yli 30 lahjaa kumpainenkin :ashamed: .
P.S. Mulle on ihan oikeesti yks ja sama, saako jonkun palstailijakollegan lapsi kaksi vai kaksisataa pakettia.
Näköjään tuo tyyli ei kelpaa. Tällainen sopis palstalle paremmin: Meidän lapset saa yli 30 lahjaa jokainen:wave: Köyhät kyykkyyn
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Muin mielestä on äärettömän huvittavaa, että se, montako lahjaa mä ipanalleni ostan, häiritsee jonkun palstapersoonan elämää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Jaa, mä taas en pidä jouluaattoa minään kasvatuksen kulmapisteenä jolle perustuu kaikki mitä lapsi elämässään oppii.Se on yksi päivä vuodesta jolloin lasta hemmotellaan, ennemminkin panostan niille 364 päivälle sen kasvatuksen ja riehaannun sinä yhtenä päivänä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Meidän lapset saa yli 30 lahjaa kumpainenkin :ashamed: .
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No, mä olen ainakin sitä mieltä että se ei ole keltään muulta pois jos mä ostan omilleni useita lahjoja.
Eikä noi meiän kakrut oo ainakaan piloille menneet näinä vuosina.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No, mä olen ainakin sitä mieltä että se ei ole keltään muulta pois jos mä ostan omilleni useita lahjoja.
hmmm. Oliko se sinun poika, joka hajotti koulun pikkujoululahjan tahallisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No, mä olen ainakin sitä mieltä että se ei ole keltään muulta pois jos mä ostan omilleni useita lahjoja.
![]()
![]()
![]()
No eipä ollu.
Nyt sekotat miut erääseen toiseen. Jos tarkoitat sitä ketjua jossa jonkun poika puotti parvekkeelta lahjapukin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ja sitten jos itketään tammikuussa että rahat loppu ennen lapsilisäpäivää kun jouluun meni niin paljon!!! Silloin kantsii katsoa peiliin ja miettiä miten elämäänsä elää ja mihin lapsensa opettaa.
Jos lapsi tottuu siihen lahjavuoreen joka vuosi, niin entäs sitten jos ei olekaan rahaa ostaa samaa määrää lahjoja enää eikä mummo eikä muut virallisetkaan tahot anna avustusta ja lahjarahaa....
Suu säkkiä myöten, myös lahjoissa eikä sen enempää kuin oikeasti rahaa on eikä sittenkään mitään älyttömiä määriä
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:No, mä olen ainakin sitä mieltä että se ei ole keltään muulta pois jos mä ostan omilleni useita lahjoja.
![]()
![]()
![]()
No eipä ollu.
Nyt sekotat miut erääseen toiseen. Jos tarkoitat sitä ketjua jossa jonkun poika puotti parvekkeelta lahjapukin![]()
Oliko se pahasilmä sitten? Ok. Sori.
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ja sitten jos itketään tammikuussa että rahat loppu ennen lapsilisäpäivää kun jouluun meni niin paljon!!! Silloin kantsii katsoa peiliin ja miettiä miten elämäänsä elää ja mihin lapsensa opettaa.
Jos lapsi tottuu siihen lahjavuoreen joka vuosi, niin entäs sitten jos ei olekaan rahaa ostaa samaa määrää lahjoja enää eikä mummo eikä muut virallisetkaan tahot anna avustusta ja lahjarahaa....
Suu säkkiä myöten, myös lahjoissa eikä sen enempää kuin oikeasti rahaa on eikä sittenkään mitään älyttömiä määriä
Just just. Eli sun logiikalla ei pidä ostaa useempaa, lahjaa kun voi olla että joskus ei pystytäkään ostaan yhtä montaa.![]()
Nooh, sanottakoon, että meiän mukelot ei ainoanakaan jouluna ole laskeneet montakos pakettia sitä tuli saatua... Saati että arkistoisivat tämän tiedon tulevien joulujen varalle. Että saadaan sitte äitelle ja iskälle märistä kun ei nyt sit yhtämontaa saatukaan ku viimevuonna!
Ja älä pelkää, emme ole eläneet yli varojemme, en tule itkemään palstalle tammikuun lapsilisien perään :xmas:
Hauskaa ja oikein tunnelmallista joulua kaikille!!
Nyt alkaa uunista tuleen sen verran huumaavat lanttulooran tuoksut että pittääpä hipsiä maistiaisille.
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:ja sitten jos itketään tammikuussa että rahat loppu ennen lapsilisäpäivää kun jouluun meni niin paljon!!! Silloin kantsii katsoa peiliin ja miettiä miten elämäänsä elää ja mihin lapsensa opettaa.
Just just. Eli sun logiikalla ei pidä ostaa useempaa, lahjaa kun voi olla että joskus ei pystytäkään ostaan yhtä montaa.![]()
Nooh, sanottakoon, että meiän mukelot ei ainoanakaan jouluna ole laskeneet montakos pakettia sitä tuli saatua... Saati että arkistoisivat tämän tiedon tulevien joulujen varalle. Että saadaan sitte äitelle ja iskälle märistä kun ei nyt sit yhtämontaa saatukaan ku viimevuonna!
Ja älä pelkää, emme ole eläneet yli varojemme, en tule itkemään palstalle tammikuun lapsilisien perään :xmas:
Hauskaa ja oikein tunnelmallista joulua kaikille!!
Nyt alkaa uunista tuleen sen verran huumaavat lanttulooran tuoksut että pittääpä hipsiä maistiaisille.
Lanttuloora![]()