Huvittasko ketään arvostella mikä näistä hiusmalleista on rumin/nätein?

Siis nelonen on ihan hirvee, sellainen amis-liisan tupakkapaikalla pöyhittävä, kampaamoharjoittelijakaverin tekemä "muotikampaus". Kolmonen on ehdottomasti paras, ykkönen seuraa perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis nelonen on ihan hirvee, sellainen amis-liisan tupakkapaikalla pöyhittävä, kampaamoharjoittelijakaverin tekemä "muotikampaus". Kolmonen on ehdottomasti paras, ykkönen seuraa perässä.

Just tällänen, :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo, aikalailla olen samaa mieltä tosta nelosesta. :)

Ykkönen siksi, koska toi otsis ja leikkauksen linjat miellyttää mun silmää eniten. Malli ei ole myöskään liian kynitty mun makuun. Kolmonen vähän turhan pätkitty tuosta päältä.

Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Kakkonen ei oo saanu ku kaks ääntä! :snotty: Mikä siinä niin kamalaa on? Ei muakaan se väri siinä innosta, mut malli vähän kyllä...

Kakkosessa ei ole muuta vikaa, kuin tosiaan se väri ja sitten se epämääräinen töyhtö siinä päällä. :)

Kakkonen ei oo saanu ku kaks ääntä! :snotty: Mikä siinä niin kamalaa on? Ei muakaan se väri siinä innosta, mut malli vähän kyllä...

Kakkonen on best, kun ei mietitä väriä ja takaa kynitytät enempi ja päältä kunnolla eteen pöyhkeeks.

Tääl on niin junttia porukkaa ettei ne tajua hyvästä mausta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

Kakkosessa ei ole muuta vikaa, kuin tosiaan se väri ja sitten se epämääräinen töyhtö siinä päällä. :)

:laugh:
Mulla on just siinä kohti pyörre, mistä tuo töyhtö alkaa. Enkä mä usko että mun päässä kovin epämääräsiä töyhtöjä ees nähdään.. :D

Amazing+Hair+Cut+7.jpg

Jos et osaa päättää niin..

Kaikki jotenkin tekemällä tehdyn näköisiä.

Kun mikä tahansa vaihtoehdoista 1-4 tulee kadulla vastaan, niin jää pitkäksi aikaa miettimään, että mitäköhän tuo hässäkkä yrittää esittää. :ashamed: Lisäksi kannattaa huomioida, että kuvissa nuo on viimeisen päälle geelattuja ja lakattuja kaikki, mutta kadulla harvemmin.

Kannatan Lunaticin esittämää vaihtoehtoa!

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Kaikki jotenkin tekemällä tehdyn näköisiä.

Kun mikä tahansa vaihtoehdoista 1-4 tulee kadulla vastaan, niin jää pitkäksi aikaa miettimään, että mitäköhän tuo hässäkkä yrittää esittää. :ashamed: Lisäksi kannattaa huomioida, että kuvissa nuo on viimeisen päälle geelattuja ja lakattuja kaikki, mutta kadulla harvemmin.

Kannatan Lunaticin esittämää vaihtoehtoa!

Nuo nyt sattuu näyttämään minun silmiin hyvälle. Mä en oikein koskaan ole ollut taviskeskijakauspitkähius-fani. :ashamed: Vaikka keskijakausta lukuun ottamatta tuokin on mun päässä nähty...

Yhteistyössä