Huvittaako muita törmätä blogeihin, jotka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blogistania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blogistania

Vieras
on päivitetty viimeksi ehkä vuosi, kaksi sitten, ja viimeinen postaus on tyyliä ''ups, onkin kulunut aikaa edellisestä kirjoituksesta, no nyt olen täällä taas. Ettehän ole unohtaneet minua'' tai jotain vastaavaa. Ja siis viimeisimmän ja sitä edellisenkin kirjoituksen välissä on ollut puoli vuotta -vuosi.

Pitkien taukojen ollessa kyseessä olisi musta kiva, jos bloggari viitsisi tulla vaikka laittamaan lyhyen viestin, että olen tauolla, en tiedä milloin palaan. Lukijaystävällisyyttä, ihmiset :)

No tota...just päivitin blogiani, jota oli viimeks päivitetty noin vuos sitten :) Mitäs huvittavaa saiinä, ja vapaaehtoista hommaa niin miksi pitäis tilittää vliin yhtään mitään...

[QUOTE="Sirkkeli";23267192]No tota...just päivitin blogiani, jota oli viimeks päivitetty noin vuos sitten :) Mitäs huvittavaa saiinä, ja vapaaehtoista hommaa niin miksi pitäis tilittää vliin yhtään mitään...[/QUOTE]

No lähinnä hyväntahtoisesti pienesti naureskelen tällaisille ilmiöille. Vapaaehtoista hommaa, mutta ehkä minulla on vähän toisenlainen asenne lukijoiden suhteen kuin näillä katoan blogistaniasta pariksi vuodeksi laittamatta siitä mitään tietoa blogiini-ihmisillä. Mutta mikäs siinä, blogejakin on niin erilaisia ja eri tarkoituksiin.

Yhteistyössä