Huvittaa tuo Jenni Vartiaisen hehkutus

• Viestiketjun aloittaja Miisa88
  • Ensimmäinen viesti
Miisa88
Kaikki on olevinaan niin hienoa hänessä. Höpöhöpö sanon minä. Lehdistö on vaan päättäny, että toi naikkonen nostetaan parrasvaloihin. Ei ole kaunis. Naama vaatii ihan hirveet pakkelit että olis ees kohtuullinen, kauneutta ei ripaustakaan. Korkeet poskipäät. Tissit ei ei miehiä sykähytä, en tunne yhtään miestä joka edes vilkaisisi Jenniä ellei se olis julkkis.

Musa muka hyvää? No ei ole. Ja sen on tehnytkin ihan eri porukka. Kansa ei ees muista, että tää Jenni on peräisin epäonnistuneesta musiikkikilpailuista, yhtyeestä nimeltä Gimmel. Se ei menestynyt ja Jenni jopa pudotettiin siitä veke. Todella nolo yhtye, lähes yhtä paska kuin se Jade.

Pelkkää hypeä koko eukko. Ansaitsis olla suurintaan joku S-marketin kassa. Ei naamaa, ei kroppaa, ei laulunääntä ja entäs se linnan puku. Ihan riepurätti ja sitämkin piti hehkuttaa... joopa joo... Meni Haloselta pisteet ku ton kutsu. Kappas kun ei Kalinaista ja Aitolehteä kutsua.

Eikö korkeet poskipäät ollukaan tavoittelemisen arvoiset? Muuten vaan tyypit siirtelee rasvaa perseestä kasvoihinsa? :O Ja kuinka paljon tässä kuvassa on pakkelia?

Jenniä ei tiputtu Gimmelistä, vaan Jonna. Ja Jenni erottu kyllä edukseen jo Gimmel-aikona.

Seili on myynyt multiplatinaa, joka on yli 120 000 kappaletta, joten ei se kutsukaan ihan turha ollut.

Miksi, oi miksi tartuin selkeään provoon?! |O

Keijupölly
:O what! Se ei todellakaan ole mikään pakkelipirkko, niin että muka ois kauhea kasa meikkiä ja se todella on älyttömän kaunis.

Ja jos et vielä tiennyt, niin korkeat poskipäät näyttää yleensä aina tosi hyvältä. Vaikka kateuskortti on käytetty, niin lätkäsen sen pöytään silti. -Läps!-

• Tykkää
Reactions: Millenia
Mun mielestä Jenni on kaunis, vaikka ei mikään ylimaallisen kaunis tai mun makumieltymyksiä edustakaan.

Huvittavaa, että jaksoit noin pitkän tekstin kirjoittaa haukkuaksesi sinulle tuntematonta(?) julkisuuden henkilöä. :D

hanki elämä
Kaikki on olevinaan niin hienoa hänessä. Höpöhöpö sanon minä. Lehdistö on vaan päättäny, että toi naikkonen nostetaan parrasvaloihin. Ei ole kaunis. Naama vaatii ihan hirveet pakkelit että olis ees kohtuullinen, kauneutta ei ripaustakaan. Korkeet poskipäät. Tissit ei ei miehiä sykähytä, en tunne yhtään miestä joka edes vilkaisisi Jenniä ellei se olis julkkis.

Musa muka hyvää? No ei ole. Ja sen on tehnytkin ihan eri porukka. Kansa ei ees muista, että tää Jenni on peräisin epäonnistuneesta musiikkikilpailuista, yhtyeestä nimeltä Gimmel. Se ei menestynyt ja Jenni jopa pudotettiin siitä veke. Todella nolo yhtye, lähes yhtä paska kuin se Jade.

Pelkkää hypeä koko eukko. Ansaitsis olla suurintaan joku S-marketin kassa. Ei naamaa, ei kroppaa, ei laulunääntä ja entäs se linnan puku. Ihan riepurätti ja sitämkin piti hehkuttaa... joopa joo... Meni Haloselta pisteet ku ton kutsu. Kappas kun ei Kalinaista ja Aitolehteä kutsua.

Hieman katkera ämmä olet :D :D :D :D

asdast
Eli Jenni Vartiainen on onnistunut juuri siinä missä poppipaskan kuuluukin onnistua. Saadaan ihmisille täysin turhanpäiväistä ajanvietettä, muka kekseliäitä sanoituksia ja hyvää fiilistä. Hyvä Jenni!

Ne on eri laulajat ja taiteilijat ja lauluntekijät ja kauneusmallit sitten eri tarkoitusta varten olemassa.

"vieras"
En ole mikään suuri Jenni Vartiainen-fani, mutta onhan hän luonnonkaunis ja esiintyjänä eteerinen. Olen kerran nähnyt hänet livenä, ja harvoin näkee suomalaisia artisteja, jotka silminnähden hehkuvat ja nauttivat esiintymisestä. Äänikin soi jotenkin kauniimmin livenä, kuin levyllä.

[QUOTE="vieras";25221422]En ole mikään suuri Jenni Vartiainen-fani, mutta onhan hän luonnonkaunis ja esiintyjänä eteerinen. Olen kerran nähnyt hänet livenä, ja harvoin näkee suomalaisia artisteja, jotka silminnähden hehkuvat ja nauttivat esiintymisestä. Äänikin soi jotenkin kauniimmin livenä, kuin levyllä.[/QUOTE]

Mä tykkään kans Jennistä myös livenä. Tosi hyvä esiintyjä ja hyvä meno aina keikoilla =)

Niin no..
Mä tykkään kans Jennistä myös livenä. Tosi hyvä esiintyjä ja hyvä meno aina keikoilla =)
Mun mielestä Jenni on jo liian tuotteellistunut.
Näin kesällä tytön 4 festarikeikkaa..ja kappas! Jennillä oli precis samat vaatteet, samat spiikit ja samat biisit joka ainoalla keikalla.
Ei heittäydy tunnelmaan vaan tekee kaiken suunnitellulla tavalla. "Nyt heitän hatun päästäni. Nyt kerron sen vitsin. Nyt huudatan yleisöä tällä biisillä."
Huoh. En ymmärrä miksi hänen live-esiintymistä kehutaan. En myöskään hirveästi pidä ko. artistin musiikista. Kaunis hän kyllä on!

Toisin on esim. PMMP:n keikat; ne ovat omaa luokkaansa; tytöt vetävät sen biisin mikä mieleen tulee/yleisö pyytää. Saattavat myös soittaa oman soittoaikansa lisäksi lisää biisejä vain "koska huvittaa".
Siinä on Suomen ihanimmat laulajattaret!

"vieras"
Puhutko nyt samasta Jenni Vartiaisesta? Ensimmäinen suomalainen Cosmopolitan -lehden kansikuvamalli Suomessa ja Meksikossa. Ei sinne rumaakaan oteta. Todella kaunis nainen.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25221391:
jenni on kyllä ihan kaunis ja se puku siellä linnanjuhlissa oli tosi ihana. joka muuta väittää taitaa olla vaan kateellinen. parempi laulaja jenni on kuin suvi teräsniska
No emmätiedä. Onhan niitä mielipiteitä. En itsekään Jennistä niin hirmuisesti pidä kun yleinen mielipide näyttää olevan, ja vähän tuntuu että se hehkutus menee överiksi. Suomessa kun on niin vähän näitä julkkiksia, niin ehkä sitten sen vuoksi yksi saa sitten senkin edestä kehuja.

Mun mielestä Jennillä on kyllä todellakin hienot poskipäät!! Ja luonnostaan ihan kaunis kyllä on, meikillä sellainen Lumikin näköinen. Mutta ei kuitenkaan ehkä nyt niiiiiin ihmeelisen kaunis. Ei se ole kateutta ettei oikein osu 100% mun mieltymyksiin. Niin ulkonäöltään kuin artistinakaan. Mutta huonona en missään nimessä häntä pidä kuitenkaan.

Mutta oli vähän ylitsevuotava tuo ap:n mielipide, en tiedä onko kateellinen vai onko Jenni vaan hänen mielestään ärsyttävä. Jotkuthan ihmiset vaikuttaa meihin silläkin tavalla eikä ole kyse kateudesta.

Yhteistyössä