Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
miksi kertoisin alkuperäni, kun ei se teidän kaaliin kuitenkaan mene? Ei ole ennenkään mennyt.
Tätä mä tarkoitin sillä itseesi menemisellä. Onpa kumma että tuolla asenteella saat paskaa niskaasi.
Mä olin lapsena avoin, ja sain paskaa niskaani. Siksi en enää halua tuota asiaa kertoa. Mitä vähemmän itsestään kertoo, sen paremmin saa olla rauhassa. Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Ja johan mä sanoinkin, että olen mennyt itseeni, pysymällä kaukana teistä.
Tuota... teetköhän tuosta hieman liian ison asian?
Siis näitä väärinkohdeltuja ja siitä katkeroituneita ihmisiä löytyy ihan syntyperäisistä suomalaisitakin, ikävää vaan on että sillä katkeruudella vahingoittaa itseään enemmän kuin mitä ne väärinkohtelijat olisivat voineet tehdä. Ja kieltämättä voi olla vähän yksinäistä asua suomessa jos meinaa pysyä kaukana kaikista suomalaisista, varsinkaan jos ei omaa täällä kulttuuritaustaa ja sukuja sieltä omasta lähtömaastaan.
Minulla ei ole aavistustakaan mistä maasta olet lähtöisin ja kuinkapaljon esim. ulkonäöllisesti eroat suomalaisista. kuitenkin kielen osaavana ja koulut täällä käyneenä sinulla on hyvät mahdollisuudet olla osana täkäläistä (sikäläistä?) yhteiskuntaa. Ikävältä kuulostaa jos sinulla on oikeasti noin paha olla. :/