Huvipuistossa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huomioija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huomioija

Vieras
Kyllä oli taas näkyjä kun kävi tänään huvipuistossa! Kyllä Suomalaiset on rumia ja lihavia :x

Huomasin myös että todella monilla erittäisn rumilla ja yloipainoisilla naisilla oli ulkomaalaiset miehet. Varmastikin olivat vain kansalaisuuden perässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä asia:
Mutta onhan se hyvä, että suohirviötkin saavat keppiä edes jostain :whistle:

:laugh: Näin on! Koska tämähän on laihojen valtakunta, jossa BMI ratkaisee sosiaalisen statuksen ja nokkimisjärjestyksen.

Terveisin BMI 43 :wave:

Nä olen hoikka ja ihan nätti ja mulla on ulkomaalainen mies. myös mieheni ulkomaalaisilla kavereilla on ihan tavallisia hoikkia tai nätimpiä naisia...

että sun otos on ollut vinoutunut..

Siihen en ole kiinnittänyt huomiota mistä maasta kenenkin mies on, mutta siitä olen samaa mieltä että tosi monen BMI tuntuu olevan yli 30. Pieneen ylipainoon ei tule kiinnitettyä huomiota, mutta isomman ylipainon huomaa kyllä helposti. Enkä tarkoita tällä haukkua ketään vaan mulla vain tulee huomattua sellaset asiat.

Vaikka kuinka hyökkisitte kimppuun niin tottahan ap puhuu. Menkää joskus ostuksimaan penkille ja seuraamaan rauhassa ohi käveleviä ihmisiä, vähintään jokatoinen on ylipainoinen :(.

Eli sulla oli oikein kiva päivä perheen kanssa huvipuistossa... Käytteks te useinkin tsekkailemassa toista liikakiloja??? Mukava harrastus, ja oiva tapa kasvattaa kakaroistakin ääliöitä...

Yritä tässä sit ite opettaa omille, ett KAIKKI ihmiset on samanarvoisia ja tärkeitä, jopa ne ääliöt, jotka luisevaa nokanvarttaan pitkin laskevat toisten kiloja...

Kasva aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Vaikka kuinka hyökkisitte kimppuun niin tottahan ap puhuu. Menkää joskus ostuksimaan penkille ja seuraamaan rauhassa ohi käveleviä ihmisiä, vähintään jokatoinen on ylipainoinen :(.

Mutta on lapsellista haukkua toisia rumaksi. ylipaino toki on todistettavasti olemassa oleva asia mutta rumaksi haukkuminen on vaan tyhmää..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

Mutta on lapsellista haukkua toisia rumaksi. ylipaino toki on todistettavasti olemassa oleva asia mutta rumaksi haukkuminen on vaan tyhmää..

Mutta kun se ylipaino ei todellakaan kaunista ketään. Rumia ne nyt vaan on vai oletko joskus nähnyt kaunista 200 kilon laardikasaa?

Kuten myös tyhmyys,se vasta rumaa onkin...kenellä on aikaa esim.huvipuistossa ollessaan seurata miltä toiset näyttää?Täytyy olla itsellä kurja elämä jos jaksaa vaivautua.

Alkuperäinen kirjoittaja voi pyhä sylvi...:
Eli sulla oli oikein kiva päivä perheen kanssa huvipuistossa... Käytteks te useinkin tsekkailemassa toista liikakiloja??? Mukava harrastus, ja oiva tapa kasvattaa kakaroistakin ääliöitä...

Yritä tässä sit ite opettaa omille, ett KAIKKI ihmiset on samanarvoisia ja tärkeitä, jopa ne ääliöt, jotka luisevaa nokanvarttaan pitkin laskevat toisten kiloja...

Kasva aikuiseksi.

Joskus tulee kyllä mietittyä että kyllä mammapalstoilla kirjoittelevilla on köyhä elämä, kun pääpuheenaiheet tuntuu olevan kaupassa/kadulla tms. julkisessa tilassa olevien vastaantulijoiden arvostelu ja iltiksen otsikot.

Ja ennen kuin sanomista tulee, niin oma BMI on 20 ja mieskin suomalainen.

siis jokainen ihminen painoon katsomaatta on aarvokas. ja tätä opetan lapsilleni ja ikävä kyllä olen joutunut heille kertomaan sunlaisista ilkeistä ihmisistä jotka haukkuu muita. jopa mun 8 ja 7v pojat tietää ettei muita haukuta tai arvostella ulkonäön perusteella, sietäisit hävetä. hyi että mun tekee ihan pahaa lukea tuollaista. mä väitän et lihavilla ei muutenkan ole helppoa. kato vaikka jotain suurin pudottaja ohjelmaa tmv jossa lihavat puhuu painostaan. kaikki aina itkee, eli ei ole helppo juttu.

T: normaalipainoinen jolla normaalipainoiset lapset (muuten olisit kuitenkin alkanut vänkyttää että koska olen tätä mieltä, ollaan koko perhe lihavia, eihän normaalipainoinen voi pitää lihavia tasa-arvoisina)

Alkuperäinen kirjoittaja piia:
siis jokainen ihminen painoon katsomaatta on aarvokas. ja tätä opetan lapsilleni ja ikävä kyllä olen joutunut heille kertomaan sunlaisista ilkeistä ihmisistä jotka haukkuu muita. jopa mun 8 ja 7v pojat tietää ettei muita haukuta tai arvostella ulkonäön perusteella, sietäisit hävetä. hyi että mun tekee ihan pahaa lukea tuollaista. mä väitän et lihavilla ei muutenkan ole helppoa. kato vaikka jotain suurin pudottaja ohjelmaa tmv jossa lihavat puhuu painostaan. kaikki aina itkee, eli ei ole helppo juttu.

T: normaalipainoinen jolla normaalipainoiset lapset (muuten olisit kuitenkin alkanut vänkyttää että koska olen tätä mieltä, ollaan koko perhe lihavia, eihän normaalipainoinen voi pitää lihavia tasa-arvoisina)

Tekopyhää sontaa. Useimmat reilusti ylipainoiset on oikeasti älyllisesti heikkolahjaisempia kuin normaalipainoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piia:

Tekopyhää sontaa. Useimmat reilusti ylipainoiset on oikeasti älyllisesti heikkolahjaisempia kuin normaalipainoiset.

Joo kyllä näin on!!
t. äo 137 Mensan testien mukaan, reilusti ylipainoinen nainen, jonka mieskin on hoikka, komee ja suomalainen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huomioija:
Huomasin myös että todella monilla erittäisn rumilla ja yloipainoisilla naisilla oli ulkomaalaiset miehet. Varmastikin olivat vain kansalaisuuden perässä...

Osaakohan ne erittäin rumat ja ylipainoiset sentään kirjoittaa? :whistle:

Mä tein Helsingissä eilen ja edellispäivänä mielenkiintoisen havainnon: kauneimpien naisten kainalossa oli ulkomaalainen mies :o . Hiton komea sellainen.

Kansalaisuuden muuten saa, vaikkei vaivautuisikaan huvipuistoon perheensä/puolisonsa mukana :). Jos siis jaksaa hakea kansalaisuutta...kaikki ulkkikset eivät koe siihen tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioija:

Osaakohan ne erittäin rumat ja ylipainoiset sentään kirjoittaa? :whistle:

Mä tein Helsingissä eilen ja edellispäivänä mielenkiintoisen havainnon: kauneimpien naisten kainalossa oli ulkomaalainen mies :o . Hiton komea sellainen.

Kansalaisuuden muuten saa, vaikkei vaivautuisikaan huvipuistoon perheensä/puolisonsa mukana :). Jos siis jaksaa hakea kansalaisuutta...kaikki ulkkikset eivät koe siihen tarvetta.

meidän ois kyl pitäny treffata jossain ees pikaseen :wave: tosin,sähän oisit voinu säikähtää mua :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
meidän ois kyl pitäny treffata jossain ees pikaseen :wave: tosin,sähän oisit voinu säikähtää mua :D :ashamed:
Ens kerralla sitten :), ajattelin tehdä oikein A-luokan reissun ja tulla ilman lapsia :D
Pitäähän meidän suohirviö-sotanorsujen saada toisiamme säikytellä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Ens kerralla sitten :), ajattelin tehdä oikein A-luokan reissun ja tulla ilman lapsia :D
Pitäähän meidän suohirviö-sotanorsujen saada toisiamme säikytellä :snotty:

no niinpä..ja sit rynnitään terassille ryyppäämään :p :xmas: ja kuolaamaan miehiä tietenkin B)

Yhteistyössä