HUUTONETISTÄ(taas)

Sunnuntaina sulkeutunut mun voittava huuto ja VIELÄKÄÄN ei myyjästä kuulunut mitään vaikka olen meiliä laittanut useaan otteeseen.sivuillakaan ei lue mitään että olis matkoilla tms.kyllä ottaa kupoliin,kun en tiiä että alkaisko katteeleen pojalle jotain toista haalaria huutiksesta|OPuhelinnumeroo hälle ei oo että vois laitta textaria.kuinkahan kauan pitäis vielä oottaa...
 
odotan tilinroa mille voin maksaa.Myyjällä pelkästään positiv.palautetta.Viestiä ei voi laittaa kun ei ole pun nroa.Huusin 74cm talvihaalaria ja todella tarvisin sen,kun en viittis ostaa muutaman kk takia uutta.äskön kattelin niin sen kokoset on kiven alla tai hinta pilvissä!Ihmettelen miksei myyjä ole ottanut minuun yhteyttä..
 
Olen kerran miltei vastaavassa tapauksessa laittanut myyjälle neutraalin palautteen johon olen ilmoittanut haluni maksaa tuote ja pyytänyt tilinumeroa!

Eikös se mene niin et jos ei viikkoon kuulu toisesta osapuolesta mitään niin kauppa raukeaa?!
 
ewr
Huuto.net ei ole postimyyntifirma, joka toimittaa ja vastaa kyselyihin viipymättä. Myyjän elämäntilanne voi olla mikä tahansa maan ja taivaan välitä, ehkä hän on kuuden lapsen kiireinen äiti tai on unohtanut myyvänsä koko haalarin... Jos on kiire hankkia tietty tuote, suosittelen asioimaan suoraan kaupassa.
 
"vieras"
Mä odottaisin sunnuntaihin asti ja laittaisin sitten negapalautteen ja alkaisin etsiä uutta haalaria, jos ei vielä ole kuulunut myyjästä mitään. Olet odottanut jo 5 päivää joten voit mielestäni tehdä tuon kyllä hyvin jo nytkin, itse odottelen aina sen viikon ennen kuin katson kaupan peruuntuneeksi.
 
"vieras"
Huuto.net ei ole postimyyntifirma, joka toimittaa ja vastaa kyselyihin viipymättä. Myyjän elämäntilanne voi olla mikä tahansa maan ja taivaan välitä, ehkä hän on kuuden lapsen kiireinen äiti tai on unohtanut myyvänsä koko haalarin... Jos on kiire hankkia tietty tuote, suosittelen asioimaan suoraan kaupassa.
Vaikka olisi 60 lasta, kyllä se tilinumero pitäisi kyetä ilmoittamaan. Mä en tiedä, onko huutiksen säännöissä määritelty mitään aikarajaa kauanko pitää odotella toisen yhteydenottoa, mutta ei sitä loputtomiin tarvitse odottaa edes yksityishenkilöltä. Toki ihmisillä voi olla kiireitä, unohduksia, netti poikki tai vaikka kahden viikon sairaalareissu, jolloin kauppa peruuntuu, koska toinen osapuoli ei kykene hoitamaan osuuttaan. Mullakin on yksi negapalaute koska unohdin kokonaan huutaneeni yhden tuotteen, mutta ei mun maailma siihen kaadu, osaanpahan jatkossa laittaa muistilapun näkyville jos huudan kohteita, joiden sulkeutumista joutuu odottamaan pitkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus

Yhteistyössä