huutonetistä, mitä vikaa minun tuotteissa

Onko näissä jotain vikaa? Vai voiko johtua nyt siitä, että olen uusi myyjä, kun ei meinaa tulla huutoja sitten millään. Kuvien laatu nyt ei ole kaikkein paras mahdollinen, mutta kuitenkin. En omasta mielestäni ole laittanut liikaa hintaakaan. Vai voiko, olla että hintaa liian vähän?

http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=maijon&bidder=&tits=&location=&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50&index=s

No mä en osta huutiksesta mitään aikuisten vaatteita joten vaikee sanoa.
Tosin nyt tuntuu olevan meillä tavis myyjillä hiljaista, mulla oli just myynnissä lasten paitoja (huutamalla 0,50 + pkt 0,85) olisi ne saanut mut ei kukaan huutanut :(

The titityy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:17 vieras kirjoitti:
No mä en osta huutiksesta mitään aikuisten vaatteita joten vaikee sanoa.
Tosin nyt tuntuu olevan meillä tavis myyjillä hiljaista, mulla oli just myynnissä lasten paitoja (huutamalla 0,50 + pkt 0,85) olisi ne saanut mut ei kukaan huutanut :(
Lapsilisäpäivänä aina vilkastuu. Ei minullakaan ole juuri koskaan huutoja muulloin kun lisäpäiväksi.

Onko sulla kameran linssissä jotain likaa oikealla, kuvat on selvästi sumeampia oikealta puolelta.
Hanki talousvaaka , punnuitse tuotteet ja katso postin sivuilta hinnaston mukainen maksu.Harva jaksaa kysellä kuluja erikseen ja jättää sitten huutamatta jos niitä ei ole ilmoitettu heti ilmoituksen tekovaiheessa.
Mittaa vaatteet ja laita koko myös otsikkoon.

Eli aika paljon oli mielestäni ilmoituksissa puutteita.Seikat vaikuttaa merkitsvästi siihen tuleeko huutoja tahi ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:39 mustikkatassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 15:36 Pupu T kirjoitti:
Keväisin huutis alkaa hiljetä muutenkin.. :/
höh, just kun ajattelin eka kertaa kokeilla laittaa sinne vaatteita myyntiin :(
No laita vaan kuitenkin, jos ei mene kaupauksi niin yritä myöhemmin uudestaan.
Ja syksyllä voi olla vähän vaikea myydä kesäisiä äitiysvaatteita...

Kantsii panostaa kuviin, meilläkin alkaa vissiin käydä kamera vanhaksi, kun tulee niin sumeita kuvia. :(

Ei se kevät välttämättä hiljennä kaupantekoa, viime kesänä ainakin kauppa kävi yhtä hyvin, kuin muulloinkin. Onnea kauppoihin, kyllä huutoja vielä tulee! :)

Mulla ainakin tuntuu menevän kuin kuumille kiville. Hintavaraukset oli melko alhaiset joten kai se sekin vaikuttaa.
Tuntuu että moni myyjä on melko rahan ahne tuolla huutiksessa :/
Yhestikkin siellä oli saman laiset minni pöksyt myynnissä kuin meitin tytöllä ja lähöt oli käytetyillä 10e ja ne makso uutena vaan 6e :whistle:

Tsekatkaa ja sanokaa mielipidettä!!

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=hipotus&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X

Yhteistyössä