VIERAS
http://huuto.net/kohteet/ticket-to-heaven---takkihousut-92_98cm-pinkki---uusi--ei/134818822
ei kukaan myy postiennakolla. tuote pitää eka maksaa. kysy postreista myyjältä.Alkuperäinen kirjoittaja muscat:Mitä tulee hintaa jos tilaan vaikka takin 12e postiennakolla??? ku en oo ikuna tuolt tilannu :ashamed:
oookkke, mut mitä se posti ottaa niistä? noin niinku yleensä... suurinpiirtein kokonais hinta 12e takille. Oon täs asias niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kukaan myy postiennakolla. tuote pitää eka maksaa. kysy postreista myyjältä.Alkuperäinen kirjoittaja muscat:Mitä tulee hintaa jos tilaan vaikka takin 12e postiennakolla??? ku en oo ikuna tuolt tilannu :ashamed:
postikultuhan riippuu takin painosta. katso www.itella.fiAlkuperäinen kirjoittaja muscat:oookkke, mut mitä se posti ottaa niistä? noin niinku yleensä... suurinpiirtein kokonais hinta 12e takille. Oon täs asias niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kukaan myy postiennakolla. tuote pitää eka maksaa. kysy postreista myyjältä.Alkuperäinen kirjoittaja muscat:Mitä tulee hintaa jos tilaan vaikka takin 12e postiennakolla??? ku en oo ikuna tuolt tilannu :ashamed:
ok. kiitti...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:postikultuhan riippuu takin painosta. katso www.itella.fiAlkuperäinen kirjoittaja muscat:oookkke, mut mitä se posti ottaa niistä? noin niinku yleensä... suurinpiirtein kokonais hinta 12e takille. Oon täs asias niin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kukaan myy postiennakolla. tuote pitää eka maksaa. kysy postreista myyjältä.Alkuperäinen kirjoittaja muscat:Mitä tulee hintaa jos tilaan vaikka takin 12e postiennakolla??? ku en oo ikuna tuolt tilannu :ashamed:
tai jos joku muu myjä on ilmoittanut postikuluja samantyyliselle tuotteelle.