huutonetistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maria

Vieras

Auttakaas tyhmää, en löytänyt huutonetin säännöistä apuja...eli olen voittanut kohteen korkeimmalla tarjouksella...mutta mitä jos myyjä on tarjoukseni jälkeen lisännyt kohteen tietoihin, että on jostain kohdasta rikki, päteekö silti osto velvoite, vai voiko vain sanoa, että purkaa kaupat??
Kiitos ;)

Jos tämä olis minun kohde ja huuto ois tapahtunut ennen vian lisäämistä.En velvottaisi kauppoihin,koska
(tämä huutiksesta kopsattua)
Kenties tärkein osa ilmoituksestasi on tuotteen kuvaus . Pyri kuvauksessasi olemaan mahdollisimman yksityiskohtainen, ilmeikäs ja myyvä - mutta kuitenkin ehdottoman rehellinen. Kerro kaikesta sellaisesta, jonka uskot vaikuttavan kiinnostuneiden päätökseen tehdä tarjouksia tuotteestasi: tuotteen iästä, kunnosta, sekä erilaisista maksutavoista (pankkisiirto, käteinen), joilla olet tuotteen valmis siirtämään sen kaupassa voittaneelle. Välttääksesi ikäviä jälkitilanteita, kerro myös kaikki sellainen, joka väkisinkin tulee ilmi tuotteen ostamisen jälkeen. Muista, että ostajat ovat asiakkaitasi!

tuo tieto on tullut ostopäätöksesi jälkeen.

Kyllä sulla on oikeus purkaa kauppa kun tuote ei ole se, minkä huusit, jos on rikkinäinen. Oletkohan mun "asiakas" kun juuri erääseen tuotteeseen lisäsin tarjousten jälkeen, että löysin yhden vian. Itse kyllä tarjouduin perumaan kaupan jos ei halua ostaa...

Mielestäni riippuisi siitä oletko tehnyt huutosi ilmoituksen jälkeen vai ennen. Siis jos et tiennyt viasta, mielestäni olisi myyjän kanssa fiksua, että kaupat olisi purettavissa. Itse ainakin näin toimisin, myyjänä siis. Onhan ilmoituksen tiedot olleet puutteellisia

Yhteistyössä