Huutonetistä, uskaltaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Myin siis 10e:lla vaatepaketin siellä, en laittanut arvailuja postimaksuista, mutta ostajalle ne kuitenkin tulevat maksettavaksi. Nyt olen pakannut vaatteet, uskaltaisitko jo lähettää ne ja laittaa ostajalle viestiä paljonko paketti ja postitus yhteensä maksoivat, että maksaa tilille ne, vai kävisittekö ensin postissa kysymässä postimaksuja ja odottaisitte että rahat on tilillä?
Ostajalla pelkästään positiivisia palautuksia lähes 300.

Vaikka mä olen pelkkänä ostajana huutonetissä niin sanoisin et odota rahoja ensin. Vaikka ostajan on hyväksyttävä ne postarit mitä siitä tulee kun ei kerran etukäteen niitä halunnut tietää niin voi alkaa valittamaan niistä kuitenkin. Eli rahat ensi , sitten paketti postiin!

Voithan sä itsekkin punnita sen paketin kotona, riippuu tietysti paljon siinä paketissa on vaatteita, mutta eiköhän siitä normaali pakettimaksu mene. Jos se paketti painaa alle 2 kg, on postimaksu 8,50 ja jos alle 5 kg niin 10,05 euroa. Itse uskaltaisin tuossa tapauksessa lähettää jos on selkeästi sovittu että ostaja maksaa postikulut eli joko ilmoituksessa se lukenut, tai viesteillä sovittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mä odotan rahoja aina ensin tilille. Sitä paitsi: jos se paketti on alle 5kg niin kulut on huutopakettina 8 euroa - aika paljon saat laittaa vaatteita, että menee yli ton painon.

Eka kertaa myin.. ei paina lähellekään 5kg! :o hyvä jos 1kg! Olisiko tuo huutopaketti siis pitänyt huomata jo aiemmin? Vauvojen vaatteita mutta kuitenkin sellainen kasa ettei postiluukusta sovi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä odotan rahoja aina ensin tilille. Sitä paitsi: jos se paketti on alle 5kg niin kulut on huutopakettina 8 euroa - aika paljon saat laittaa vaatteita, että menee yli ton painon.

Eka kertaa myin.. ei paina lähellekään 5kg! :o hyvä jos 1kg! Olisiko tuo huutopaketti siis pitänyt huomata jo aiemmin? Vauvojen vaatteita mutta kuitenkin sellainen kasa ettei postiluukusta sovi..

sun täytyy olla tunnistautunu, että voit ostaa sen. Kato sieltä ohjeista, siel on selkeet ohjeistukset. Siinä kohteen yhteydessä on sitten linkki "osta kuljetus/huutopaketti" tai mitä siin ny tarkalleen lukikaan - näkyy kun oot kirjautunu sisään.
Sun tarttee ite sit printata se pakettikortti, jonka saat ladattua maksettuasi sen paketin. Ja sit vaan viet postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

sun täytyy olla tunnistautunu, että voit ostaa sen. Kato sieltä ohjeista, siel on selkeet ohjeistukset. Siinä kohteen yhteydessä on sitten linkki "osta kuljetus/huutopaketti" tai mitä siin ny tarkalleen lukikaan - näkyy kun oot kirjautunu sisään.
Sun tarttee ite sit printata se pakettikortti, jonka saat ladattua maksettuasi sen paketin. Ja sit vaan viet postiin.

Ok, tuhannet kiitokset! En ole tunnistautunut, mutta koska paketti on alle 2kg, voin vaikka omasta pussista maksaa sen 50sentin erotuksen. Kiitos, vastaisuuden varalle! :)

Yhteistyössä