Huutonetistä pika-apua. Miten saan kuvan??? Ei onnistu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Miten saan tuohon lisää kohteeseen kuvan? Olen nyt vasta alkanut siihen kohtaan lisäämään kuvan. Yhden ilmoituksen toisena päivänä jo niin tein ja onnistui. Nyt se ei suostu näyttämään tuota kuvaa. Kuva on mulla tallennettu omalle tietokoneelleni ja se kyllä hakee sen siihen tekstinä, mutta ei näytä itse kuvaa. Siis eihän siinä ole vikana se, että minulla ei ole vielä tuolla tekstien joukossa, siis itse tuotteesta kerrottaessa toista kuvaa. Vai pitääkö siellä olla erikseen myös kuva? Kuva ei ole liian suuri, on myös jpg muodossa. Missä siis vika??
Kiitos jos voit auttaa.

Listakuva näkyy omalta koneelta jpeg-muotoisena, mutta jos haluat kuvan ilmoitukseen, pitää sun laittaa kuva ensin johonkin verkkopalveluun (aijaa, photobucket, picasa jne). Klikkaat sitten verkkopalvelussa kuvasi osoitteen ja laitat sen ilmoitukseen huutonetin kuvaikonin avulla.

Kiitos. Ennen olenkin käyttänyt tuota aijaata. Sainkin ratkaistua tämän ongelman. Se vaatiikin, että painaa ensin "esikatsele", sen jälkeen kuva kilahtaa huutonettiin. Ei siis tarvitse erikseen ladata enää tonne aijjaahan enää, näin nopeuttaa toimintaa...kuva tulee siis suoraan omalta koneeltani.

Yhteistyössä