Huutonetistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J

Vieras
Hei!

Te joilla on kokemusta huutonetistä, voisitteko kertoa millaiset tavarat menevät parhaiten kaupaksi?
Olen suunnitellut lisätienestin hankkimista myymällä jotain, mutta mitähän kannattaisi?
Ylimääräisiä vaatteita minulla on kyllä todella paljon, joten kannattaisikohan niistä kasata jonkinlainen paketti?

Kiitos jo etukäteen vastanneille. :)

Miten paljon uskaltais vanhoista muumimukeista pyytää jotta ne menisivät kaupaksi?

Mulla on hirveesti teini-ikäiselle tytölle sopivia vaatteita, ja vähän vanhemmallekin, sellaisia nuoren ihmisen makuun sopivia kuitenkin, minkälainen kysyntä niillä mahtaisi olla?

Kiitos vielä teille avuliaat ihmiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:
Lasten vaatteet menee, aikuisten vaatteet ei. Kaikenlaiset kodin tavarat menee.

Mä kans luulin, ettei aikuisten vaatteet mee. Pistin ekan pakettini tossa vähän aikaa sitten, ei oo huuto sulkeutunut edes vielä ja kaksinkertaisesti oon saanut sen, johon oisin ollut jo tyytyväinen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten paljon uskaltais vanhoista muumimukeista pyytää jotta ne menisivät kaupaksi?
Käy katsomassa sulkeutuneista, mihin hintaan ovat menneet. Pistät lähtöhinnan vähän pienemmäksi ja myyntiajan vähintään viikoksi, että kiinnostuneet ehtivät näkemään.

Niin ja vielä piti kysyä, että kannattaisko mun tehdä niistä vaatteista yksi iso paketti vai muutama pienempi? Kun mulla tosiaan on toosi paljon ylimääräsiä vaatteita mitä voisin myydä ja samaa kokoa tietysti kaikki.
Yhteen pakettiin jos ne kaikki keräis nii siitä tulisi sitten kyllä tosi iso paketti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on hirveesti teini-ikäiselle tytölle sopivia vaatteita, ja vähän vanhemmallekin, sellaisia nuoren ihmisen makuun sopivia kuitenkin, minkälainen kysyntä niillä mahtaisi olla?

Kiitos vielä teille avuliaat ihmiset!

Tässä vähän osviittaa muumimukeista:

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=muumimuki&sprice=&eprice=&s_ltime=0&e_ctime=0&seller=&location=&bidder=&order=B&odir=D