Huutonetistä. Kauan odotatte ostajan yhteydenottoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Olen aika uusi huutonetin käyttäjä ja vasta muutaman kerran siellä jotain myynyt. Ne kerrat kuitenkin sujuneet hyvin ja ostaja ottanut pian yhteyttä ja hoitanut maksun.
Nyt kuitenkin myin setin lastenvaatteita ja lähetin ostajalle viestin tilinumeroineen´, mutta viikko nyt mennyt eikä mitään ole kuulunut, eikä suoritusta tilille.
Onko tuo ihan "normaali" aika? Ja kauanko olette odottaneet ostajan yhteydenottoa? Olisi kiva kuulla teidän "kokeneempien" mielipide. Odotanko vielä kuinka kauan? Vai laitanko vaatteet kohta uudestaan myyntiin?

laita puhelimeenkin viestiä..
jos on vaikka kone hajonnut...
mä kerran missasin yhden huutamani paketin ku kone levisi enkä päässyt nettiin...
onneksi ylläpito poisti negatiivisin palautteen jonka myyjä mulle antoi..
mulla ku oli puhelinnumerokin siinä minne olis voinut ilmoittaa... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:08 tuiskutuulia kirjoitti:
Olen aika uusi huutonetin käyttäjä ja vasta muutaman kerran siellä jotain myynyt. Ne kerrat kuitenkin sujuneet hyvin ja ostaja ottanut pian yhteyttä ja hoitanut maksun.
Nyt kuitenkin myin setin lastenvaatteita ja lähetin ostajalle viestin tilinumeroineen´, mutta viikko nyt mennyt eikä mitään ole kuulunut, eikä suoritusta tilille.
Onko tuo ihan "normaali" aika? Ja kauanko olette odottaneet ostajan yhteydenottoa? Olisi kiva kuulla teidän "kokeneempien" mielipide. Odotanko vielä kuinka kauan? Vai laitanko vaatteet kohta uudestaan myyntiin?

Itse laitan heti huudon sulkeuduttua tilitietoni ostajalle, odotan viikon summan ilmestymistä tililleni, ellei näy, laitan saman viestin uudelleen huutajalle.Taas odotan viikon.Tämän jälkeen laitan huutajalle negatiivisen palautteen ja listaan kohteen uudelleen.
Myyjissä on kuitenkin huimia eroja, joillekin jo kolmen päivöän odottelu on liikaa... :/

Millainen huutajan palautehistoria tuossa tapauksessasi on?Kertooko hän omakuvauksessaan mahdollisesta yhteydenottojen viivästymisestä jostain syystä?

mä ootan et ostaja ottaa yhteyttä. Jos ei ota viikkoon laitan viestin ja kysäsen, kyllä tossa ajassa pitäis jo toimia.

Mun mielestä 2viikkoa liian kauan, viikossa pitäisi kaupat onnistua.

Huutajalla ei lukenut profiilissa mitään. Muutaman palautteen oli saanut, pääosin positiivisia. Siellä tosin oli muistaakseni pari mainintaa lunastamattomasta huudosta.
Mutta tosiaan laitan uuden viestin ja odottelen vielä, eihän minulla kiire ole. Vaatteet on pakattu vaan postitusta varten ja laatikko odottaa tuossa nurkassa. Onneksi on kuvat vielä koneella niin voi laittaa uudestaan myyntiin jos tarvii. Pystyykö muuten saman kohteen uusimaan ilman että naputtaa kaikki tekstit uusiksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:17 tuiskutuulia kirjoitti:
Huutajalla ei lukenut profiilissa mitään. Muutaman palautteen oli saanut, pääosin positiivisia. Siellä tosin oli muistaakseni pari mainintaa lunastamattomasta huudosta.
Mutta tosiaan laitan uuden viestin ja odottelen vielä, eihän minulla kiire ole. Vaatteet on pakattu vaan postitusta varten ja laatikko odottaa tuossa nurkassa. Onneksi on kuvat vielä koneella niin voi laittaa uudestaan myyntiin jos tarvii. Pystyykö muuten saman kohteen uusimaan ilman että naputtaa kaikki tekstit uusiksi?

Pystyy, kelaat kohteen kohdalta sivun alas ja näppäät kohtaa "Huutokauppaa uudelleen". :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:18 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:17 tuiskutuulia kirjoitti:

Pystyy, kelaat kohteen kohdalta sivun alas ja näppäät kohtaa "Huutokauppaa uudelleen". :)

Ok. Kiitti, täytyy tehdä niin jos nyt näitä kauppoja ei tule.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:25 Pupu T kirjoitti:
annoin juuri 3 negaa huutajille,joista ei kahteen viikkoon kuulunu mitään useista yrityksistäni huolimatta. Yhdeltä tuli heti lupaus maksaa, toiset kaksi saivat pitää negansa.. :whistle:

OHO!
Ompas hupihuutelijoita liikenteessä.
Mä en ole hetkees törmännyt ¤koputtaa puuta¤
Vai lasketaanko sellai nollapalautteinen, joka teki huudon ja sadasosasekunti huudon jälkeen laittoi kysymysosioon viestin, jossa ilmoitti painaneensa nappia vahingossa... :xmas: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:27 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 16:25 Pupu T kirjoitti:
annoin juuri 3 negaa huutajille,joista ei kahteen viikkoon kuulunu mitään useista yrityksistäni huolimatta. Yhdeltä tuli heti lupaus maksaa, toiset kaksi saivat pitää negansa.. :whistle:

OHO!
Ompas hupihuutelijoita liikenteessä.
Mä en ole hetkees törmännyt ¤koputtaa puuta¤
Vai lasketaanko sellai nollapalautteinen, joka teki huudon ja sadasosasekunti huudon jälkeen laittoi kysymysosioon viestin, jossa ilmoitti painaneensa nappia vahingossa... :xmas:

Joo, mäkään en muista tällaista sumaa kokeneeni.. :/ kait se kevät sekoittaa pään huutelemaan sitten :whistle:

noi vahingossa-painelijat on aika hassuja :laugh:

Yhteistyössä