Huutonetistä ja muumimukeista ihmettelyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Mitäs järkeä tässä on:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119735443

Samaa mukia saa vielä kaupasta ja lopullinen hinta on varmasti alle 18.50 euroa (postikulujen kanssa) ja hintavarausta ei vielä ole edes ylitetty.

Mietin vaan, että kun just ostin tos Niiskuneidin tarjoustalon alesta 9 eurolla, niin pitäiskö laittaa myyntiin :laugh: Olisi varmaan pitänyt ostaa useampi. Oikeesti ihan käyttöön kyllä ostin sen.

Postikulut ei tule myyjälle, ja mukia ei varmaan löydy joka kylästä/kaupasta. Saattaahan olla että ostaja käy sen myyjältä hakemassa, jolloin ei edes tule postikuluja. Mun mielestä tää nyt ei ole mitenkään omituinen kohde, mutta ehkä en sitten tajunnut asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
Postikulut ei tule myyjälle, ja mukia ei varmaan löydy joka kylästä/kaupasta. Saattaahan olla että ostaja käy sen myyjältä hakemassa, jolloin ei edes tule postikuluja. Mun mielestä tää nyt ei ole mitenkään omituinen kohde, mutta ehkä en sitten tajunnut asiaa.

Tietenkään postikulut ei tule myyjälle, mutta ainakin itse ostan mieluummin tuotteen oikeasta kaupasta ja vielä halvemmalla kuin huutonetistä.

Yhteistyössä