Huutonetissä on paljon trokareita jotka hakee alesta esim uusretroja ja myy ne voitolla sielä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Ja siinäpäs ostelee alesta ja tekee voittoa,ei siis haittaa mua ollenkaan. =)

Mä vaan mietin että saako niistä oikeesti niin paljon voittoa että kannattaa nähdä vaiva juosta aleissa ja näpytellä ne myyntiin kun moni myy uusia bodyjä esim 6e osta heti-hinnalla.

Mitä ne uusretro lindex bodyt sitten alessa maksaa?*Ihmettelee vain* :o =) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se voi olla myös harrastus, ei rahan takia...

Mutta miten joku uskaltaa ostaa jemmaan isot määrät vaatteita jos ei ne meniskään?*Inttää* :ashamed: :D

Niinku tarkoitan että niihinhän pitä kuitenkin kiinnittää aikalailla rahaa,en mie ainakaan malttais eikä olis ylim.rahaa niin paljon es laittaa,mitä huomaa monen laittaneen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa... Kyllä niistä saa kivat täytteet lompakkoon.

juu,en sillä ollenkaan tätä aloitusta tehnyt.Kyllä mä oon niitä itekin ostanut tuolta huutiksesta kun en aleen ite oikeen lasten kanssa oo päässy.Mutta ihan mielenkiinnosta tälläistä kyselin. =)

Joskus olen ollut samassa kassajonossa trokarin kanssa ja samaa mietin, etten ikinä uskaltaisi ottaa riskia, kun voitto jää muutamiin euroihin. Joskus olen itse ostanut jotain pieneksi ajaksi käyttöön tulevaa perustellen, että saan omani pois huutiksessa. Esim. syksyllä ostin reimatecin vk-takin, joka oli käytössä vain kuukauden pari. Saapas nähdä tuleeko tappiota, kunhan ehdin laittaa myyntiin ;)

Yhteistyössä