Huutonetissä myynnistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten tällä hetkellä lastenvaatteet ja lelut menevät kaupaksi? Olisi myytävänä uusia, kaappiin jääneitä ja käytettyjä, joita en jätä nuoremmille kun ei ole säilytystilaa.
Kuopukselle on jäänyt joitakin vaatteita käyttämättä kun on k asvanut ja kierrätetty.

Hyvin on ainakin mulla nyt kauppakäynyt. Ja oon myyny lähes kaiken silleen (myös uusia) ilman hintavarausta ja lähtöhintaa, ja pienet korotukset. Näin oon huomannu et menee hyvin kaupaks ja kaikilla hyvä mieli :)

Meneeköhän uusretrot siellä hyvin kaupaksi, laittaisitteko ennemmin yksittäin/setteinä vai ihan paketteina? Meillä olisi kaksi laatikollista, joille pitäisi vähitellen tehdä jotain!

ja uusretrot menee kaupaksi. Itse en myy paketteina, koska en itsekään tykkää paketteja ostaa, koska niissä usein paljon enemmän semmosia vaatteita mistä en niin tykkää. Myyn itse aina yksitellen tai setteinä (esim samaan kuuluvan hupparin ja housut)

Nyt on 50-68 cm, 74 jää varmaan kohta pieneksi. Miten ihmeessä te jaksatte naputella jokaiselle vaatteelle oman ilmoituksen yksitellen? Jos lasken, että meillä on ehkä 25-30 vaatetta per koko, ja yhden ilmoituksen tekemiseen menisi vaikka 10 min, niin voi apua, eihän mua muualla näkyisikään kuin näytön ja tuolin välissä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Annika:
Nyt on 50-68 cm, 74 jää varmaan kohta pieneksi. Miten ihmeessä te jaksatte naputella jokaiselle vaatteelle oman ilmoituksen yksitellen? Jos lasken, että meillä on ehkä 25-30 vaatetta per koko, ja yhden ilmoituksen tekemiseen menisi vaikka 10 min, niin voi apua, eihän mua muualla näkyisikään kuin näytön ja tuolin välissä. :D

mua kyllä kiinnostaisi ne pikkuvaatteet. Jos ovat siistissä kunnossa?

Ja se on ihan totta, että ilmoitusten laittamiseen todellakin kuluu aikaa. :)

AIkaahan siihen menee, mutta näin harjaantuneena myyjänä ei yhden ilmon tekemiseen mene enempää aikaa kuin että tekisit yhden ison paketin ilmon. :D

Hyvin jaksan. :D

Mutta en tee kaikkea kerralla.
Yhtenä päivänä kuvaan kaikki, toisena siirrään koneelle ja pienennän, kolmantena naputan huutikseen.. Eikä yhden ilmon tekemiseen montaa minuuttia mene.
Mä tykkään siitä hommasta!

Yhteistyössä